תפריט
ראשי | על הניסים ועל הנפלאות אשר חוללו המכבים

על הניסים ועל הנפלאות אשר חוללו המכבים

על הניסים ועל הנפלאות אשר חוללו המכבים
שריקת הפתיחה של הסיבוב השני של ליגת העל יצאה לדרך כשהיהלומים אירחו את הפועל ב"ש.
 
בסיבוב הקודם, במחזור הפתיחה של ליגת העל, התארחה מכבי נתניה באיצטדיון טרנר מול הפועל ב"ש, שם המשחק הסתיים בתוצאה 1-1.
 
המשחק נפתח בצורה שקולה מאוד כאשר גם באר שבע וגם מכבי נתניה הגיעו למצבי כיבוש קורצים אך לא השכילו לכבוש, נתניה נראתה טוב יותר מהפועל באר שבע ואף עלתה ליתרון גדול ומפתיע מרגליו של דידייה קוגבנייה שנכנס כמחליף רק 5 דקות לכן.
 
ההתקפות משני צידי המגרש לא חדלו כאשר שחקני באר שבע לחצו על שערו של דני עמוס לקראת הסיום והחטיאו ממצבים בטוחים.
 
גיא חיימוב נבחר בסיום לאיש המשחק מה שהוכיח שמכבי נתניה היוותה יריב ראוי מאוד לאלופה וסיכנה את שערה מספר רב של פעמים. משחק מצוין של נתניה שלא נראה במהלך החודש האחרון מאז החזרה מפגרת השזרוע.
 
 
 
מהלך המשחק:
 
השופט אוראל גרינפלד הוציא את המשחק לדרך לעיניי 8700 צופים באיצטדיון היהלום.
 
דקה 7: הזדמנות ראשונה להפועל באר שבע במשחק, כדור חופשי של ראדי עלה לרחבה, הויבך הרחיק לראשו של וובה בראון שנגח לידיו של דני עמוס.
 
דקה 18: כדור חופשי של הקפטן הצהוב ערן לוי הורחק ע"י שחקני ההגנה של באר שבע היישר לרגלו של ניקו אולסק, קשר נתניה שלח בעיטה אדירה מ30 מטרים היישר לידיו של חיימוב ששמט את הכדור אך השתלט עליו חזרה בזמן.
 
בדקה ה32: עוד הזדמנות ממשית לשער צהוב כאשר ערן לוי הכניס כדור מצוין לאלחסן קייטה שמצא עצמו לבד מול חיימוב אך החלוץ נגח חלש היישר לידיו של השוער מבאר שבע.
 
 
 
דקה41:נתניה עם הרגל על הגז, חילופי מסירות בין אביב אברהם לקייטה שפרץ לרחבה ובעט לגופו של חיימוב שהציל את באר שבע ככל הנראה מספיגה שלישית אם כל המצבים של נתניה היו נכנסים.
 
 
 
דקה 45+2:בן שהר נשלח לעבר הרחבה אך במקום לבעוט חזק וטוב בעט חלש לידיו של השוער הנתנייתי.
 
 
 
מחצית שניה:
 
דקה 45: מאמן הדרומיים ברק בכר ראה את הלחץ הגובר של מכבי נתניה ולו זה הספיק וכבר בפתיחת המחצית השניה ביצע חילוף הגנתי כאשר הוציא את החלוץ תומאש פקהארט והכניס את המגן הצעיר אורן ביטון.
 
דקה 48: מתפרצת קטלנית של נתניה, אביב אברהם המצטיין במגרש חלף על פני ג'ון אוגו ושלח כדור עומק שהשאיר את דיא סבע אל מול גיא חיימוב, אך מלך שערי ליגת העל עד כה דיא סבע בעט כדור לא טוב שנהדף. הזדמנות גדולה לנתניה.
 
דקה 52: גם באר שבע מראה שהיא קיימת, פריצה טובה של המגן אורן ביטון שהגביה לרחבה וראדי שהגיע בתנועה מאחור בעט מהאוויר אך לצערו ולצער 2000 אוהדי באר שבע שעשו את הדרך לנתניה, החמיץ את המסגרת. קצב נפלא עד עתה במשחק.
 
דקה 60: חאתם עבד אלחמיד מפנה את מקומו לבן ביטון ונראה שבכר חוזר למערך הקבוע של הקבוצה.
 
דקה 74: מתפרצת של היהלומים, דיא סבע דהר כל הדרך לכיוון הרחבה ובמקום למסור לאחד השחקנים שנותרו פנויים החליט לבעוט והחמיץ.
 
דקה 75: חילוף ראשון של מכבי נתניה במשחק, ערן לוי הקפטן מפנה את מקומו לדידייה קוגבנייה.
 
דקה 78: הזדמנות טובה של באר שבע, מיכאל אוחנה הצעיר החליף מסירות עם מאור מליקסון, נכנס לרחבה ובעט כדור שפגש את הקורה, נתניה ניצלת.
 
דקה 80: בינגו של דראפיץ' וברדה!, דידייה קוגבנייה שנכנס כמחליף רק 5 דקות קודם לכן מקבל כדור רוחב נהדר מאביב אברהם ברחבה ובנגיעה שולח לפינה לרשת הגבוהה של חיימוב.
 
 
 
דקה 88: חילוף שני של נתניה בכדי לשמור על התוצאה יוצא החלוץ אלחסן קייטה ונכנס במקומו הבלם דודי תירם.
 
5 דקות מוסיף אוראל גרינפלד למשחק.
 
דקה 90+3: חילוף שלישי ואחרון לנתניה דיא סבע מלך השערים של ליגת העל עד כה מפנה את מקומו לעדן שרם.
 
דקה 90+4: וואו החמצה ענקית של ב"ש! דן איינבינדר קיבל את הכדור מטרים ספורים משערו של דני עמוס ובעט את הכדור החוצה! וזה לא הסוף
 
דקה 90+5: עוד מצב ענק של ב"ש! הרחקה לא מספיק טובה של ורגוץ' הבלם של נתניה, הכדור מגיע שוב לאיינבינדר שגם הפעם בועט החוצה והשופט גרינפלד שורק לסיום המשחק ונותן את האות לחגיגות צהובות שחורות אדירות ביציעי היהלום!
 
הרכבי הקבוצות:
 
מכבי נתניה: דני עמוס, קובי מור, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', חגי גולדנברג, ניקו אולסק, דן גלזר, אביב אברהם, דיא סבע (עדן שרם 90+3) , ערן לוי© (דידייה קוגבניה 75) , ואלחסן קייטה (דודי תירם 88)
 
 
 
הפועל באר שבע: גיא חיימוב, חאתם עבד אלחמיד (בן ביטון 60), מתן אחיון, וובה בראון, ג'ון אוגו, מהראן ראדי (גיא מלמד 83), דן איינבינדר, מאור מליקסון, מיכאל אוחנה, בן שהר, תומאש פקהארט (אורן ביטון 46)
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up