תפריט
ראשי | דו"ח משחק: ניצחון בחיפה

דו"ח משחק: ניצחון בחיפה

אוראל פרטוק
דו"ח משחק: ניצחון בחיפה
 
במחזור השביעי במסגרת ליגת העל השיגה מכבי נתניה ניצחון חוץ באצטדיון סמי עופר, בתוצאה 0-2 על מכבי חיפה.
 
המארחת הגיעה למשחק אחרי תיקו 1:1 מול הפועל רעננה, כשהיה זה המשחק הרביעי ברציפות שלה ללא ניצחון ליגה.
בדומה לחיפאים, גם מכבי נתניה הגיעה למשחק לחוצה להשיג תוצאה טובה, לאחר הפסד 3:1 לבני יהודה במחזור הקודם.
 
המשחק נפתח עם שליטה חיפאית, אך במרוצת הדקות גם הנתנייתים נכנסו למשחק, שלא התעלה לרמה גבוהה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. עם פתיחת המחצית השנייה נותרה חיפה בעשרה שחקנים, והקבוצות הגיעו ליותר הזדמנויות ליד השערים. בשלבים המתקדמים של המשחק הצליחה נתניה לעלות ליתרון, שהוכפל בדקות הסיום, אחרי עוד הרחקה משורות המקומיים. בסיום: ניצחון חוץ שני העונה למכבי נתניה, שהרחיק אותה מהתחתית.
 
אלבום מצולם מהמשחק בחיפה -  בדף הפייסבוק הרשמי של מכבי נתניה.
 
מהלך המשחק
 
מחצית ראשונה
 
דקה 0': שלום בן אברהם שרק לפתיחת המשחק לדרך  באצטדיון סמי עופר בחיפה.
דקה 8׳: הזדמנות ראשונה במשחק, קראמר בעט מחוץ לרחבה, עמוס הדף בקלות.
דקה 11׳: אזולאי מסר טוב לרוקאביצה שבעט חזק לפינה, עמוס שוב היה עירני והדף.
דקה 20׳: גיא מלמד ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, חיימוב הדף את הכדור.
דקה 21׳: מצב מסוכן לזכות היהלומים, ויקי כחלון מסר כדור רוחב טוב, בצ׳יראי ניסה לכבוש אך לא הצליח.
 
מחצית שנייה
 
דקה 48׳: מצב מסוכן של מכבי חיפה, עמית זנטי עבר את כחלון ובעט, הכדור עבר את המשקוף ויצא החוצה.  
דקה 50׳: מכבי חיפה נשארה בעשרה שחקנים, מלמד רץ עם הכדור לכיוון השער, ריינן ביצע עליו עבירה וספג את הכרטיס האדום. 
דקה 51׳: המצבים המסוכנים המשיכו להגיע, ניקו אולסק הרים כדור מאגף ימין, תירם נגח את הכדור ופגע במשקוף.
דקה 54׳: מאבוקה מסר כדור רוחב וזנטי בעט, הסופו של דבר הכדור נבלם על ידי גופו של דודי תירם.
דקה 68׳: עמית זנטי בעט כדור חופשי טוב ופספס את הרשת בסנטימטרים ספורים.
דקה 77׳: מכבי נתניה עולה ליתרון! ברשצקי הגביה כדור קרן, תירם הגיע אל הכדור ונגח אל הרשת.
דקה 90׳: מכבי חיפה ראתה שוב את הכרטיס האדום נשלף לעברה, סאן מנחם הכה את ורגוץ׳ במהלך בלתי ספורטיבי וראה ישר את הכרטיס האדום. 
דקה 95׳: שער שני למכבי נתניה! גוזלן הוביל מתפרצת, שהולידה מספר בעיטות והדיפות משער חיפה. הכדור הגיע לבסוף לרגליו של ברשצקי, הקשר בעט טוב לפינה וכבש שער בכורה.
 
 
 
לקראת משחק: מכבי חיפה
 
 
מכבי נתניה תצא למשחק חוץ נגד מכבי חיפה (21:00, סמי עופר), ותחסר את דידייה קוגבניה הפצוע.
 
מאמן הקבוצה סלובודן דראפיץ', קיים ביום א' מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, ואמר: ״המטרה היא לשחק טוב עם כדורגל חיובי וטוב כמו בשלושת המשחקים האחרונים. חסרות לנו נקודות בקופה ואנחנו צריכים להשיג אותן. נצטרך לתקן את הטעויות ולא לקבל גולים קלים כמו בזמן האחרון״. 
 
על המשחק :״כמובן שהמטרה היא שלוש נקודות, אבל אם המשחק מתפתח לא טוב אז צריך להסתפק גם בנקודה. אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה עם תקציב גבוה, ידענו להתמודד עם מכבי חיפה בשנה שעברה ואני מקווה שנדע להתמודד איתם גם השנה״. 
 
בנוגע לכמות השערים הגבוהה שספגה הקבוצה אמר דראפיץ': ״זה לא אופייני לקבוצות שלי, בדרך כלל אנחנו סופגים מעט שערים. דיברנו כל הזמן על משחק התקפי אבל אנחנו חייבים לתקן קודם את הבעיות בהגנה. בגלל זה הלכנו למחנה אימונים להתגבש וקצת לדבר על זה, לשפר איפה שצריך, אני מקווה מאוד שעשינו את העבודה כמו שצריך״. 
 
על שיטת המשחק: ״כשיצאנו למחנה האימונים שינינו את השיטה כדי שתהיה לנו עוד שיטה שאנחנו יכולים להפתיע איתה את היריב. עבדנו על שיטה מסויימת שעבדה טוב במחנה האימונים ואנחנו רוצים לראות איך היא תתבטא במגרש״. 
 
על ההבדלים מהעונה שעברה: ״שנה שעברה לא היינו צריכים לשנות שום דבר, הכל הלך כמו שצריך. היום המצב שונה, אנחנו צריכים להשתפר בכמה עמדות ולהיות יותר זהירים. 
פחות ללחוץ גבוה. אנחנו כל הזמן מלמדים את השחקנים ועובדים איתם על טקטיקה ושיטה, לפעמים זה לוקח קצת יותר זמן. הקבוצה הזאת השתנתה לגמרי מזו שהייתה לפני ארבעה מחזורים וזאת גם סיבה שיצאנו למחנה האימונים- לעזור לשחקנים החדשים להשתלב עם השחקנים הותיקים שיש פה״.
 
מאמן היהלומים גם התייחס להבדלים בלחץ בין הקבוצות: ״מכבי חיפה זה מועדון גדול שכל הזמן רוצה תארים ואין ספק שיש שם לחץ, אבל גם פה יש לחץ וככה בכל מקום. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם הדברים האלו. גם אנחנו קצת לחוצים, אבל זה לא תירוץ- צריך לדעת לתפקד גם תחת לחץ. אם אתה לא יודע לתפקד תחת לחץ אתה כנראה לא צריך להיות במקצוע הזה., אנחנו רוצים שהלחץ יהפוך לחיובי, ללכת למשחק ולהתפוצץ״. 
 
על היכולת בשלושת המשחקים האחרונים: ״בשלושת המשחקים האחרונים שיחקנו טוב, אין ספק שזה גם עניין של מזל, פה גול שם גול. אני מקווה שבהמשך המזל ישחק גם לטובתנו. אני חושב שיש קבוצה פנטסטית במכבי נתניה אבל צריך קצת זמן וסבלנות, וזה בדיוק מה שחסר לנו״.
 
איבוד הנקודות במשחק האחרון: ״זה הסימפטום של שנה שעברה, התחושה הזאת שאתה יכול להבקיע בכל דקה ואתה רוצה לנצח בכל משחק, במצב של 1:1 אתה נכנס ללחץ אם פה יהיה איבוד נקודה ושם איבוד נקודה, זה הופך להיות בעייתי כשאתה במצב שאתה חייב נקודות״. 
 
על מצב הקבוצה בטבלת הליגה: ״היום אנחנו אמנם עם ארבע נקודות, אבל שתי נצחונות רצופים ואנחנו מתקרבים לצמרת, הליגה עדיין לא ברחה״. 
 
״אנחנו עדיין מחפשים את ה- DNA של הקבוצה. יש לקבוצה הזו המון כשרון ואני באמת נהנה לעבוד עם הקבוצה הזאת. אני מקווה שהכישרון הזה יצא לפועל במשחק מחר.״
 
מגן הקבוצה, ויקי כחלון, אמר: "יש לחץ אבל המאמנים מקרינים שקט ועובדים איתנו קשה, בעזרת השם כבר מחר נראה מכבי נתניה חדשה".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up