תפריט
ראשי | איך מטפלים באלימות במגרש?

איך מטפלים באלימות במגרש?

איך מטפלים באלימות במגרש?
במסגרת פרויקט משותף של מנהלת הליגות לכדורגל עם קבוצות ליגת ג'פאניקה ומשטרת ישראל, שחקני הקבוצה, אביב אברהם וסתיו פיניש, השתתפו הבוקר בפאנל בנושא "מלחמה באלימות בספורט" בבית-הספר "נווה הדר" בנתניה, יחד עם סגן ניצב ירון ארם, ראש היחידה למלחמה באלימות בספורט במשטרת ישראל.
 
המפגש כלל הרצאה של סגן ניצב ארם על ערכים במגרשי הספורט, ועל החשיבות בהימנעות מאלימות פיזית ומילולית בהם. במהלך המפגש, אביב וסתיו סיפרו על עצמם ושיתפו את תלמידי בית-הספר כיצד הם, כשחקני כדורגל, מתייחסים למקרי אלימות באצטדיונים ומושפעים מהם.
 
  
בסיום המפגש, סתיו יצא בקריאה לתלמידים: "אם יש לכם חברים שמדי פעם רוצים לקחת אתכם למקומות שאתם לא רוצים להגיע אליהם - אל תיגררו אחריהם, אל תעשו דברים שאח"כ תצטערו עליהם. היו אדונים לעצמכם, היו אחראיים, היו ילדים טובים ונסו לעזור אחד לשני כדי להגיע למקומות טובים בחייכם."
 
ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, שעומדת מאחורי הפרויקט, מסר: "מיום כניסתי לתפקיד, הנחתי את הצוות המקצועי לפעול בנושא הסברה והפחתת אלימות. הפעילות המתבצעת יחד עם כל המועדונים והמשטרה בביה"ס, מהווה חלק חשוב מתוכנית הקהילה של המועדונים והמנהלת.ליגת ג'פניקה מקדמת את נושא פתיחת האיצטדיונים לחוויה משפחתית, כסביבה מוגנת מאלימות ומגזענות, ופועלת למימוש הבטחה זו בהיבטים חינוכיים וקהילתיים דוגמת פעילות חשובה זו."
 
ממשטרת ישראל נמסר: ״המערך למניעת אלימות פועל בשיתוף פעולה עם קבוצות ליגת ג'פניקה במסע הסברה בקרב בני הנוער. מדובר בסדרת הרצאות בבתי ספר על השלכות של התנהגות אלימה בארוע ספורט: שימוש באלימות, הפעלת פירוטכניקה, זריקת חפצים, שכרות ואלכוהול וכד', הכל מתוך רצון לצמצם את תופעות האלימות והאווירה האלימה במגרשי הספורט בכלל ובקרב בני נוער בפרט״.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up