תפריט
ראשי | סיכום הניצחון מול מ.ס אשדוד

סיכום הניצחון מול מ.ס אשדוד

רועי אלגרבלי
סיכום הניצחון מול מ.ס אשדוד
יום שלישי האחרון (19:00) מכבי נתניה אירחה את מועדון ספורט אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-12 בליגה. המשחק היה משחק הבית השלישי של מכבי נתניה מאז החזרה מהעצירה הכפויה של הליגה בשל פרוץ מלחמת ״חרבות ברזל״.
 
שעה: 19:00.
איצטדיון: נתניה.
יום: שלישי.
 
הרכב מכבי נתניה: תומר צרפתי, גיא מזרחי, פלאמן גלאבוב, ג׳ואל אבו חנא, נאסים אואמו, בוריס אינו, איתן אזולאי, בר כהן, לירן רוטמן, איתמר שבירו ואיגור זלטאנוביץ׳.
 
המשחק היה משחקו הראשון של מאמן הקבוצה החדש, גיא צרפתי. צרפתי שיחק בעברו במדי הקבוצה ואף שימש בעונת 15/16 כעוזר מאמן ואף אימן לזמן קצר את הקבוצה.
 
מהלך המשחק:
 
בדקה ה-13 לירן רוטמן ניסה לבעוט והבעיטה שלו חמקה ליד השער. עשרים דקות לאחר מכן אוואני נגח כדור מסוכן והכדור פגש את משקוף השער, התוצאה נותרה מאופסת.
 
בדקה ה-43 איגור זלטאנוביץ שלח כדור עומק אל איתמר שבירו, אשר העביר כדור רוחב אל איתן אזולאי שכבש בנגיעה לרשת וכבש אך השער נפסל.
 
בסיום המחצית הראשונה אשר הסתיימה בתוצאת תיקו 0:0.
 
בדקה ה-84 עוז בילו פרץ נהדר על הקו והעביר כדור רוחב נהדר אל מקסים פלקושצ׳נקו אשר כבש בנגיעה שער חשוב והעלה את הקבוצה ליתרון 1:0. בתוספת הזמן מועדון ספורט אשדוד פספסה הזדמנות לכבוש שער שיוויון.
 
בסיום המשחק מכבי נתניה ניצחה את מועדון ספורט אשדוד בתוצאה 1:0 כאשר לזכות הקבוצה כבש מקסים פלקושצ׳נקו, את שער הבכורה שלו בקבוצה.
 
הניצחון היה הניצחון השלישי של מכבי נתניה בליגה, וביום שבת הקרוב מכבי נתניה תסיים את הסיבוב במסגרת משחק נגד הפועל חדרה במחזור ה-13 בליגה.
 
יאללה נתניה!
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up