תפריט
ראשי | סיכום הניצחון 1:4 על הפועל חדרה

סיכום הניצחון 1:4 על הפועל חדרה

רועי אלגרבלי
סיכום הניצחון 1:4 על הפועל חדרה
 
אתמול (שבת) מכבי נתניה התארחה למשחק חוץ באיצטדיון נתניה למשחק נגד הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-13 בליגה אשר נעל את הסיבוב הראשון.
 
שעה: 18:00
איצטדיון: נתניה
מחזור: 13
שופט: רועי רינשרייבר
 
הרכב מכבי נתניה: תומר צרפתי, גיא מזרחי, פלאמן גלאבוב, גואל אבו חנא, נאסים אואמו, בוריס אינו, מקסים פלקושצ׳נקו, אביב אברהם, עוז בילו, איגור זלטאנוביץ וסטניסלב בילנקי.
 
מאמן: גיא צרפתי.
 
המשחק היה משחקו השני של המאמן גיא צרפתי על הקווים כמאמן מכבי נתניה. כאמור, במשחקו הראשון הקבוצה ניצחה 1:0 את מועדון ספורט אשדוד משער של מקסים פלקושצ׳נקו לאחר בישול של עוז בילו.
 
מהלך המשחק:
 
בדקה ה-24 של המשחק סמי בורארד בעט כדור חזק אל משקוף השער ויצא החוצה לאחר מכן. כמה דקות לאחר מכן גיא מזרחי העביר רוחב אל אביב אברהם אשר בעט בנגיעה ונעצר בעצירה נהדרת של גיא הרמן.
 
דקה לאחר מכן נאסים אואמו בעט מחוץ לרחבה ושוב הרמן היה במקום. בדקה ה-43 של המשחק מקסים פלקושצ׳נקו העלה כדור חופשי אל תוך הרחבה אשר ננגח אחורנית על ידי שחקן היריבה ונכנס פנימה, 1-0 מכבי נתניה.
 
בחלוף שלוש דקות מן הגול, איגור זלטאנוביץ ביצע לחץ על שחקן הגנה של הפועל חדרה אשר החזיר כדור רע אחורה אל השוער, עוז בילו הגיח בזריזות ונגח מעל הרמן, 2-0 מכבי נתניה.
 
בסיום המחצית הראשונה מכבי נתניה מובילה בתוצאה 2-0.
 
בדקה ה-52 גיא הרמן השמיט כדור קרן ולאחר מכן פלאמן גלאבוב נגח כדור היישר לרשת וקבע את השלישי של מכבי נתניה. בדקה ה-68 הפועל חדרה הצליחה לצמק את התוצאה משער של טוני גומס.
 
בדקה ה-87 נפתלי בלאי קיבל כדור מבר כהן, ביצע דריבל נהדר ובעט עם רגלו החלשה ימין אל קורת השער והצידה. שלוש דקות לאחר מכן עוז בילו פרץ בימין והקשית כדור חכם אל בלאי, אשר הפעם לא התבלבל ונגח ישירות לרשת החדרתית, 4:1 חד למכבי נתניה.
 
בסיום המשחק מכבי נתניה מנצחת בתוצאה 4:1 את הפועל חדרה.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up