תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
היום (שלישי) מכבי נתניה תתארח למשחק חוץ נוסף נגד מכבי בני ריינה באיצטדיון ״גרין״ (נוף הגליל). המשחק יהיה משחק חוץ שני ברציפות, לאחר שבמשחק האחרון אשר נערך נגד הפועל חדרה הקבוצה ניצחה בתוצאה 4:1.
 
המשחק היה הניצחון הרביעי של הקבוצה לעונה הזו, כאשר בשני משחקים נתניה ניצחה 4:1. לזכות הקבוצה במשחק האחרון כבשו עצמי, עוז בילו, פלאמן גלאבוב ונפתלי בלאי.
 
את הסיבוב הראשון הקבוצה סיימה במקום השמיני עם 15 נקודות במאזן הנקודות שלה. הקבוצה כבשה 17 שערים וספגה 18 שערים מנגד מה שממקם אותה במצב של 1- במאזן השערים של הקבוצה.
 
הקבוצות נפגשו כאמור כבר פעם אחת העונה, המשחק היה במסגרת מחזור הפתיחה של הליגה באיצטדיון נתניה. הקבוצה הובילה 1:0 משער של איתן אזולאי במחצית הראשונה, אך בתוך תוספת הזמן ספגה שיוויון לאחר שעמית מאיר בעט כדור שפגע בקורה ובתומר צרפתי ונכנס פנימה. בדקה ה-62 נאסים אואמו הורחק לאחר עבירה מסוכנת.
 
מכבי בני ריינה מנגד ניצבת במקום הרביעי בטבלה כאשר במאזן הנקודות של הקבוצה ניתן למצוא 20 נקודות אשר השיגה הקבוצה העונה.
 
חניכיו של שרון מימר ספגו בסך הכל עשרה שערים, וכבשו מנגד 15 שערים, מה שממקם את מאזן השערים שלהם במצב של 5, מאזן השערים הרביעי בטיבו בליגה.
 
מלך השערים של ריינה הינו שלומי אזולאי עם חמישה שערים בסך הכל. שלומי אזולאי מוביל גם את טבלת הבישולים של הקבוצה ונמצא עם ארבעה בישולים, אחראי ישיר לתשעה שערים בסך הכל בעבור קבוצתו.
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up