תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
 הערב (שבת) בשעה 19:30 מכבי נתניה תארח באיצטדיונה הביתי את קבוצת הפועל תל אביב למשחק במסגרת המחזור ה-15 בליגה. המחזור יהיה המחזור השני אשר משוחק במסגרת משחקי הסיבוב השני בטבלה.
 
מכבי נתניה מגיעה אל המשחק לאחר שניצחה 3:1 את מכבי בני ריינה במשחקה האחרון. לזכות הקבוצה כבשו נאסים אואמו, לירן רוטמן ובר כהן.
 
המשחק היה המשחק השלישי ברציפות שמכבי נתניה מסיימת עם ידה על העליונה, כאשר זהו היה גם משחקו השלישי של גיא צרפתי כמאמן היהלומים, מה שמוביל אותו למאזן של 9/9 במאזן הנקודות שלו כמאמן.
 
היהלומים ניצבים עד כה במקום השביעי בטבלה עם 18 נקודות במאזן הנקודות של הקבוצה. הקבוצה ספגה 19 שערים וכבשה עשרים שערים מנגד, מה שמוביל את הקבוצה למאזן שערים חיובי של שער אחד.
 
במשחק האחרון בין הקבוצות מכבי נתניה הפסידה להפועל תל אביב בתוצאה 2:0, כאשר לזכותם של האדומים כבשו אלן אוז׳בולט ודן איינבינדר. המשחק היה באיצטדיון ״בלומפילד״ ושוחק במסגרת המחזור השני בליגה.
 
האדומים ממוקמים במקום החמישי בטבלה, כאשר יש במאזן הנקודות שלה עשרים נקודות בסך הכל בטבלה. שתי נקודות יותר ממכבי נתניה. האדומים ספגו 17 שערים ומנגד כבשו גם הם עשרים, מאזן שערים חיובי של שלושה שערים.
 
משחקה האחרון של הפועל תל אביב היה רווי שערים של תיקו 3:3. המשחק היה רווי דרמות והסתיים בשער של אור בלוריאן עמוק עמוק בתוך תוספת הזמן של המשחק ובשל כך הקבוצה הצליחה לסיים בשיוויון את המשחק ולא להפסיד אותו.
 
המשחק יצא לדרך בשעה 19:30, ישוחק באיצטדיון נתניה וישודר בערוץ ספורט 4.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up