תפריט
ראשי | סיכום הניצחון על הפועל תל אביב בשבת

סיכום הניצחון על הפועל תל אביב בשבת

רועי אלגרבלי צילום: ברני ארדוב
סיכום הניצחון על הפועל תל אביב בשבת
 יום שבת האחרון (6.1) בשעה 19:30 מכבי נתניה אירחה את הפועל תל אביב למשחק במסגרת המחזור ה-15 בעונה, אשר הוא משחקו השני של הסיבוב השני.
 
מכבי נתניה הגיעה אל המשחק לאחר שרשמה טרם לכן שלושה ניצחונות בשלושה משחקים (9/9) מאז הגעתו של המאמן גיא צרפתי אל הקבוצה. הניצחון האחרון היה על חשבונה של מכבי בני ריינה (3:1) במחזור האחרון.
 
מעבר לכך הקבוצה הגיעה כאשר היא רוצה להוריד את הקוף מעל הגב של רצף המשחקים נגד הפועל תל אביב. הפעם האחרונה בה ניצחו היהלומים את האדומים הייתה בדצמבר 2019 בתוצאה 4:1 ומאז עברו מים בנהר מצד שתי הקבוצות.
 
מנגד הפועל תל אביב הגיעה לאחר משחק הפכפך ורבוי שערים מצדי הקבוצות כאשר פגשה את בני סכנין והמשחק הסתיים בתוצאה תיקו 3:3 בין הצדדים, עם שערים דרמטיים בתוספת הזמן.
 
שופט המשחק: גל לייבוביץ.
שעה: 19:30.
איצטדיון: נתניה.
 
הרכב מכבי נתניה: תומר צרפתי, גיא מזרחי, פלאמן גלאבוב, גואל אבו חנא, נאסים אואמו, בוריס אינו, בר כהן, מקסים פלקושצ׳נקו, אחמד סלמן, עוז בילו וסטניסלב בילנקי.
 
מאמן הקבוצה: גיא צרפתי.
 
אירועי המשחק:
 
עוד בדקה השלישית של המשחק הצליחו האדומים מתל אביב לעלות ליתרון משער של מאוויס צ׳יבוטה לאחר התקפה מתפרצת של האדומים. בדקה העשירית צ׳יבוטה שוב הגיע לאחד על אחד אך תומר צרפתי הצליח למנוע שער נוסף לזכות היריבה.
 
בדקה ה-15 סטניסלב בילנקי הוריד כדור נהדר עם הראש אל מקסים פלקושצ׳נקו, האחרון ירה כדור חד מקרוב אל השער של האדומים, זובאס לא יכול היה להושיע, 1:1.
 
שלוש דקות לאחר מכן מקסים פלקושצ׳נקו נכנס פנימה וביצע דאבל פס נהדר עם עוז בילו, האחרון בעט כדור חכם אל הפינה של זובאס, המהפך הושלם - 1:2 מכבי נתניה.
 
בדקה ה-21 עוז בילו ביצע כדרור אל תוך הרחבה ובעט כדור אשר זובאס לקח עם רגלו ברגע האחרון. בסיום המחצית הראשונה מכבי נתניה מובילה בתוצאה 1:2 על הפועל תל אביב.
 
בדקה ה-69 ראציד צירינו הגיע למצב מסוכן לאחר מסירה מצידו של רוטמן והראשון בעט כדור אשר נעצר. בדקה ה-86 לירן רוטמן ניסה את המזל שלו מהחצי בניסיון להפתיע את זובאס והכדור לא היה רחוק מהשאר אך עבר מעל המשקוף.
 
בסיום המשחק מכבי נתניה מנצחת בתוצאה 1-2 מצמד שערים של מקסים פלקושצ׳נקו, אשר העלה את מאזנו לשלושה שערים העונה.
 
המשחק הבא של הקבוצה יהיה כאשר תתארח למשחק חוץ באיצטדיון המושבה נגד הפועל פתח תקווה ביום שבת הקרוב.
 
יאללה נתניה!
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up