תפריט
ראשי | "תפקידנו לכוון ולעצב את השחקנים הצעירים"

"תפקידנו לכוון ולעצב את השחקנים הצעירים"

רועי אלגרבלי
 "תפקידנו לכוון ולעצב את השחקנים הצעירים"
רגע אחרי תחילת השנה האזרחית 2024 ראיינו את המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, סשה פלדמן.
העונה קבוצת הנוער ניצבת נכון לעכשיו בצמרת הטבלה, על אף שפתחה את העונה במספר משחקים בהם לא ניצחה. בנוסף, קבוצת נערים א' של המועדון ניצבת גם היא בצמרת הטבלה במקום השני עם 27 נקודות, 2 נקודות פחות מהמוליכה.
 
ההצלחה ההישגית של מחלקת הנוער וההישגים בהגעה לצמרות הטבלה בכל המחלקות, מגיעים בצוותא עם חינוך וצוותי אימון נהדרים תוך ניהול תקין של המחלקה ועבודה מלאת לב ותשוקה שהופכת את מחלקת הנוער למשפחה, עליה "מפקד" המנהל המקצועי, סשה פלדמן, ביחד עם הצוותים הנהדרים של המחלקה.
 
 
סשה, איך ההרגשה להיות עונה נוספת במועדון?
 
"למען האמת זה מרגיש לי כבר די טבעי להיות עונה נוספת, לאחר שאני כבר נמצא שמונה שנים במועדון במגוון תפקידים. אני יכול להגיד שאני מאוד נהנה מהעשייה היומיומית במועדון והעבודה עם האנשים ועם כל כל בעלי התפקידים השונים במועדון וכמובן עם השחקנים במחלקה שאת חלקם אני מכיר מגיל נורא צעיר".
 
איך העבודה שלך עם שאר מאמני המחלקות?
 
"אני חושב שאפשר להגיד שאחת ההצלחות הגדולות שלנו היא העובדה שרוב המאמנים במחלקה מלווים אותי מאז כניסתי לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. זה לא מובן מאליו שאנחנו בוחרים להמשיך עם המאמנים לאורך זמן וגם שהמאמנים בוחרים להישאר במועדון לאורך זמן ולהמשיך לאמן בו".
 
מה ניתן ללמוד מזה?
 
"אני חושב שזה יכול להעיד על סביבת עבודה טובה וחיבור טוב בין המאמנים למועדון ואליי. זה מעיד על זה מכיוון שרוב המאמנים עובדים מולי כבר מספר שנים אז ישנה כבר הבנה הדדית ואמון ביני לבין המאמנים שזה הדבר הכי חשוב מבחינתי".
 
איך מצליחים לשמור על מחלקת נוער מצליחה משנה לשנה?
 
"אני חושב ראשית שמאמנים ואנשי מקצוע טובים יחד עם שחקנים מוכשרים זה מתכון להצלחה.  בנוסף אנחנו במועדון מאוד מקפידים על סדר ואירגון שזה הבסיס להכל מבחינתי".
 
ההצלחה של המועדון ניכרת בעולם הנוער?
 
 "אני חושב שמחלקת הנוער של מכבי נתניה הפכה לשם דבר ולמוקד משיכה של שחקנים מוכשרים. תפקידנו לכוון ולעצב את השחקנים הצעירים ומן הסתם כשיש הרבה שחקנים מוכשרים אז גם הקבוצות שלנו טובות והישגיות".
 
כמה חשובה בעצם בחירת המאמנים בקבוצות הנוער והילדים?
 
"בחירת המאמנים הוא אחד האתגרים הכי חשובים מבחינתי וכפי שציינתי קודם אני שמח שרוב המאמנים הולכים איתנו כבר מספר שנים".
 
קבוצת הנוער של המועדון פתחה את העונה בצורה של מספר משחקים ללא ניצחון- היית רגוע יחסית לקראת ההמשך?
 
"אני לא אדם שחושב במושגים של לחוץ או רגוע. גם במשחקים שלא ניצחנו בסך הכל הצגנו יכולת   טובה ברוב המשחקים וניסינו לזהות את הבעיות המקצועיות שלנו שהיו בעיקר במשחק ההתקפה".
 
איך ההרגשה אחרי שהקבוצה חזרה לנצח?
 
"אני שמח שדן והצוות שלו מצאו את הפיתרונות ויחד עם מספר שחקנים שחזרו מפציעות וחיזוק נקודתי מבחוץ היום אנחנו מצליחים גם להבקיע ולנצח משחקים".
 
כמה אפשר בקבוצת הילדים והנוער באמת להציב מטרות ודרישות?
 
 "אנחנו משתדלים להציב לשחקנים בעיקר מטרות אישיות וקבוצתיות בכדי שהם ישתפרו כשחקני כדורגל ולא מטרות של ניצחון או הפסד. המטרות נמצאות בכל אימון ואימון ואנחנו מנסים לאתגר את השחקנים בכל יום מחדש בכדי שכל שחקן ידחף את עצמו להיות הגירסה הכי טובה של עצמו".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up