תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
ביום שבת (13.01) מכבי נתניה תצא למשחק חוץ נגד הפועל פתח תקווה באיצטדיון שלמה ביטוח. המשחק יערך במסגרת המחזור ה-16 בליגה, ויהיה המשחק השלישי במסגרת הסיבוב השני של הליגה. 
 
מכבי נתניה מגיעה אל המשחק לאחר שניצחה 1:2 את הפועל תל אביב במשחק האחרון (מחזור 15). הניצחון על חשבונה של הפועל תל אביב היה הניצחון הרביעי ברציפות במספר לאחר שטרם לכן ניצחה את מועדון ספורט אשדוד, הפועל חדרה ומכבי בני ריינה. לזכות הקבוצה במשחק נגד הפועל תל אביב כבש מקסים פלקשוצ'נקו, אשר כבש צמד כאמור במשחק והעלה את מאזנו לשלושה שערים עד כה ובסך הכל אחראי על ארבעה שערים העונה. הקבוצה ניצבת במקום החמישי בטבלה עם 21 נקודות במאזן הנקודות שלה. 
 
גיא צרפתי אשר מונה למאמן טרם המשחק נגד מועדון ספורט אשדוד ונמצא עד כה עם 12/12 במאזן הנקודות שלו. צרפתי בעברו שיחק גם במכבי נתניה וגם בהפועל פתח תקווה ובמדי הקבוצות הללו רשם תקופות נהדרות אשר זכורות לאוהדי הקבוצות. 
 
 הפועל פתח תקווה מגיעה אל המשחק כאשר היא ניצבת במקום ה-13 בטבלת הליגה. הפועל פתח תקווה עד כה צברה בסך הכל 11 נקודות למאזן הנקודות שלה. הקבוצה כבשה 11 שערים וספגה 23 שערים, מה שמוביל את הקבוצה למאזן נקודות שלילי של 12 שערים.
 
על הקווים של הכחולים ניתן למצוא את המאמן עופר טסלפפה אשר עלה עם הקבוצה לליגת העל בעונה החולפת. מבחינת מובילי הסטטיסטיקות של הקבוצה, כמלך השערים של הקבוצה ניתן למצוא את רועי אלימלך עם שני כיבושים, כאשר צמד הכיבושים הללו נכבשו נגד הקבוצה אשר ממנה הושאל, מכבי חיפה. מלך הבישולים של הקבוצה הינו ג'אן קיניונז עם צמד בישולים עד כה העונה. 
 
המשחק האחרון של הפועל פתח תקווה היה נגד קבוצת בני סכנין כאשר המשחק הסתיים בתוצאת תיקו מאופסת.
 
המשחק יערך באיצטדיון שלמה ביטוח ויצא לדרך בשעה 18:00. המשחק ישודר בערוץ ספורט 4 ויועבר בצורה מלאה. שופטת המשחק תהיה ספיר ברמן, עוזרי השופט הינם אבירן יחזקאל ומאי מועלם, שופטי המסך הם דודו ביטון ואלי חכמון והשופט הרביעי יהיה יגאל פריד. 
 
יאללה נתניה!
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up