תפריט
ראשי | סיכום המשחק מול הפועל פתח תקווה

סיכום המשחק מול הפועל פתח תקווה

רועי אלגרבלי
סיכום המשחק מול הפועל פתח תקווה
ביום שבת האחרון (18:00) מכבי נתניה התארחה למשחק חוץ באיצטדיון ״המושבה״ למשחק נגד הפועל פתח תקווה במסגרת המחזור ה-16. המשחק הינו המחזור השלישי אשר משוחק לאחר תחילת הסיבוב השני בליגה.
 
מכבי נתניה הגיעה אל המשחק לאחר ניצחון 1:2 על הפועל תל אביב מצמד שערים של מקסים פלקושצ׳נקו תוך ארבע דקות אשר העניק ניצחון יקר ליהלומים. הניצחון היה הניצחון הרביעי ברציפות של הקבוצה תחת המאמן גיא צרפתי.
 
מנגד, הפועל פתח תקווה הגיעה לאחר צמד תוצאות תיקו נגד מכבי חיפה ובני סכנין ובמטרה לקחת ניצחון אשר יסייע לה במאבקיה בתחתית הטבלה.
 
הרכב הקבוצה: תומר צרפתי, גיא מזרחי, פלאמן גלאבוב, גואל אבו חנא, נאסים אואמו, בוריס אינו, בר כהן, מקסים פלקושצ׳נקו, אחמד סלמן, עוז בילו וסטניסלב בילנקי.
 
מאמן: גיא צרפתי.
 
מהלך המשחק:
 
בדקה הרביעית של המשחק כדור קרן של מקסים פלקושצ׳נקו הגיע אל גלאבוב שעם העקב בעט לשער אך הכדור הוסט מהקו ברגע האחרון. כמה דקות לאחר מכן עוז בילו ניסה את מזלו ממרחק אך עומר כץ היה במקום.
 
בדקה ה-17 נאסים אואמו העביר כדור גובה אל הרחבה במטרה למצוא את בילנקי, האחרון לא הגיע אך עוז בילו הגיח מאחוריו ובעט אך לא הצליח למצוא את הרשת ממצב קורץ.
 
בדקה ה-20 ובניגוד גמור לפתיחת המשחק, שובל גוזלן ניצל טעות בהגנת מכבי נתניה ונגח כדור חכם אל הרשת של תומר צרפתי והעלה את הקבוצה הביתית ליתרון 1-0. שלוש דקות לאחר מכן נשרק פנדל לזכותה של מכבי נתניה אשר בוטל בעזרת שופטי המסך.
 
בדקה ה-33 בר כהן היה לבדו בתוך ה-16 ובעט כדור שחלף ליד הקורה, שלוש דקות מאוחר יותר עוז בילו פרץ על קו ימין ובעט עם רגלו החלשה כדור טוב, שנהדף על ידי השוער עומר כץ לקרן.
 
בדקה ה-42 פלאמן גלאבוב עשה ספק עבירה על קו ה-16 של הרחבה והורחק בכרטיס אדום ישיר ושריקה לכדור חופשי לזכות היריבה. אל הכדור החופשי ניגש אבי ריקן אשר דייק בבעיטה חופשית חזקה אל השער, 2-0 הפועל פתח תקווה.
 
בסיום המחצית הראשונה הפועל פתח תקווה יורדת ביתרון 2-0.
 
בדקה ה-53 רועי אלימלך ניסה בעיטה ממרחק אך הכדור טס מעל השער. בדקה ה-74 נאסים אואמו תיקל את אחד משחקני היריבה, שופט המסך התערב בשנית והרחיק את המגן הצרפתי אשר סופג הרחקה שנייה לעונה.
 
בהמשך כניסה חריפה של רוי נאווי באביב אברהם זיכתה את השחקן בכרטיס צהוב בלבד. בסיום המשחק הפועל פתח תקווה מנצחת בתוצאה 0-2.
 
המשחק הבא של הקבוצה יהיה כאשר מכבי נתניה תארח ביום שלישי הקרוב את הפועל ירושלים באיצטדיון נתניה.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up