תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
 
היום, יום שלישי (19:45) מכבי נתניה תארח את הפועל ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-17 בליגה. המשחק יהיה המשחק הרביעי במסגרת הסיבוב השני של הליגה.
 
מכבי נתניה מגיעה אל המשחק לאחר הפסד 0-2 להפועל פתח תקווה במשחק האחרון. במשחק האחרון מכבי נתניה ספגה צמד כרטיסים אדומים, כאשר שניהם שחקנים בעמדות ההגנה, נאסים אואמו ופלאמן גלאבוב. בנוסף, ג׳ואל אבו חנא קיבל כרטיס צהוב חמישי אשר קיבל הרחקה אוטומטית מהמשחק הקרוב.
 
ההפסד במשחק האחרון עצר רצף של 12/12 נקודות מאז כניסתו של גיא צרפתי אל תפקיד מאמן הקבוצה. הניצחונות היו על חשבונם של מועדון ספורט אשדוד, הפועל חדרה, מכבי בני ריינה והפועל תל אביב.
 
בעקבות תוצאת התיקו של מכבי בני ריינה נגד מכבי תל אביב, הקבוצה הצפונית השוותה את הנקודות שלה אל מספר הנקודות של מכבי נתניה ועלתה למקום החמישי, בעוד היהלומים ירדו מקום אחד אל המקום השישי, כאשר שתי הקבוצות עם 21 נקודות במאזן הנקודות של הקבוצה.
 
הפועל ירושלים מנגד נעצרה בצמד המשחקים האחרונים כאשר הוציאה בהם נקודה אחת מתוך שש נקודות אפשריות, כאשר הנקודה הייתה במשחק התיקו נגד בני סכנין, וההפסד היה נגד מכבי חיפה בתוצאה 1-2.
 
הקבוצה של זיו אריה נמצאת במקום העשירי בטבלת הליגה עם 16 נקודות במאזן הנקודות של האדומים. הקבוצה כבשה 15 שערי ליגה עד כה, בעוד שספגה 21 שערים מה שמוביל למאזן שלילי של שישה שערים.
 
המשחק יצא לדרך בשעה 19:45, את המשחק ינהל השופט אוהד אסולין.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up