תפריט
ראשי | סיכום משחק הניצחון מול הפועל ירושלים

סיכום משחק הניצחון מול הפועל ירושלים

רועי אלגרבלי
סיכום משחק הניצחון מול הפועל ירושלים
אתמול (שלישי) מכבי נתניה אירחה את הפועל ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-17 בליגה והרביעי במסגרת הסיבוב השני של הליגה. 
 
הקבוצה מגיעה למשחק לאחר שנעצרה מעט במשחק האחרון והפסידה 0-2 להפועל פתח תקווה. ההפסד הגיע לאחר ארבעה ניצחונות רצופים מאז כניסתו של גיא צרפתי לתפקיד מאמן הקבוצה. 
 
במהלך ההפסד הקבוצה ספגה שני כרטיסים אדומים לחובתם של נאסים אואמו ופלאמן גלאבוב, בנוסף הבלם ג׳ואל אבו חנא ספג כרטיס צהוב חמישי ובשל כך ספג הרחקה אוטומטית מהמשחק הנוכחי גם הוא.
 
הרכב מכבי נתניה: תומר צרפתי, גיא מזרחי, יובל שדה, איתי בן שבת, נפתלי בלאי, בוריס אינו, מקסים פלקושצ׳נקו, אביב אברהם, עוז בילו, לירן רוטמן וסטניסלב בילנקי.
 
מאמן: גיא צרפתי. 
 
מהלך המשחק: 
 
בדקה השישית של המשחק אור רויזמן עקף את יובל שדה והגביה כדור אשר מצא את ראשו של עידן דהן אשר העלה את האורחים ליתרון מוקדם של 1-0. עשר דקות לאחר מכן לירן רוטמן התנער מהשומר שלו ושיגר כדור שטוח חזק אל קורת השער של נדב זמיר. 
 
בדקה ה-31 עוז בילו ביצע דאבל פס בתוך הרחבה אשר הסתיים בבעיטה מסובבת של הכנף שמצאה את זמיר דרוך. ארבע דקות לאחר מכן מקסים פלקושצ׳נקו קיבל הזדמנות להשוות את התוצאה בכדור חופשי, הקשר סובב את הכדור בצורה מושלמת אל הצד הנגדי והשווה את התוצאה, 1:1.
 
הקשר אשר כבש את שערו הרביעי העונה במדי מכבי נתניה חגג את השער המשווה כאשר הצביע על סרט שענד למען שחרור החטופים ולזכר אירועי ה-7.10. בסיום המחצית הראשונה מכבי נתניה והפועל ירושלים ירדו לחדרי ההלבשה כאשר התוצאה היא שיוויון 1:1.
 
בדקה ה-64 ליאור קאסה בעט כדור חופשי טוב שפגע בשחקן נתניה וחלף ליד קורת השער של צרפתי ולקרן. כמה דקות מאוחר יותר אחמד סלמן הכניס כדור רוחב נהדר וחזק אל הרחבה, לירן רוטמן הסתנן וכבש את שער המהפך, 1:2 למכבי נתניה. גם בעבור רוטמן שערך מחווה לאירועי ה-7.10 ושחרור החטופים, זהו שערו הרביעי בצהוב-שחור. 
 
בדקה ה-86 באסם זערורה עלה לגובה לאחר הרמה נהדרת של איתמר שבירו אך הראשון נגח ליד הקורה ופספס הזדמנות לגמור את המשחק לטובת מכבי נתניה. בדקה ה-89 ליאור קאסה בעט כדור מהאוויר והחוצה. 
 
בסיום המשחק מכבי נתניה חוזרת לנצח ואוספת ניצחון חמישי בשישה משחקים, ביום ראשון הקרוב מכבי נתניה תפגוש את מכבי חיפה באיצטדיון ״סמי עופר״ למשחק במסגרת המחזור ה-18 בליגה. 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up