תפריט
ראשי | "נישאר צנועים, נהיה תמיד ביחד ונגיע מוכנים"

"נישאר צנועים, נהיה תמיד ביחד ונגיע מוכנים"

רועי אלגרבלי
"נישאר צנועים, נהיה תמיד ביחד ונגיע מוכנים"
 
 
קבוצת נערים א׳ של מכבי נתניה נמצאת במקום השני בטבלה עם 28 נקודות כאשר במקום הראשון ניצבת הפועל תל אביב עם 29 נקודות. במשחק הישיר בין הקבוצות המשחק הסתיים בתוצאת תיקו 2:2. 
 
הקבוצה נמצאת עם שמונה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו וללא הפסד עד כה העונה. במאזן השערים הקבוצה כבשה שלושים שערים בעוד שספגה 12 שערים מנגד מה שמוביל למאזן שערים חיובי של 18 שערים. 
 
 מאמנה של קבוצת נערים א׳הוא אלירן מזרחי אשר כבר גרף הישג במחלקת הנוער כאשר זכה כבר בתואר גביע המדינה במועדון. 
 
אלירן, איך שומרים על התשוקה כמאמן במחלקת הנוער משנה לשנה?
 
"תשוקה לכדורגל זה או שיש לך או שלא לדעתי וזה לא משנה איזה גילאים אתה מאמן. כשהתחלתי לאמן לפני 13 שנה בטרום ג' היתה לי בדיוק את אותה תשוקה כמו היום".
 
מספר גדול של שחקנים העונה בליגת העל הם שחקנים צעירים- בתור מאמן נערים- זה כיוון טוב שהכדורגל שלנו צועד אליו? 
 
"אני חושב שיש דור שחקנים מאד מוכשר שצומח בשנים האחרונות, ראינו את התוצאות בטורנירים של נבחרות הנוער וזה בא לידיי ביטוי גם בליגת העל. אין ספק שנעשתה קפיצת מדרגה במחלקות נוער ויש יותר מקצוענות היום, מה שתורם לשחקנים האלה לממש את הפוטנציאל שלהם".
 
איך אתה מסכם את חצי השנה הראשונה במכבי נתניה לעונה הזו? 
 
"לסכם זאת לא המילה הנכונה לדעתי כי אנחנו אפילו לא באמצע העונה אבל סך הכל אני מרוצה מהיכולת שאנחנו מציגים עד עכשיו.  אני מקווה שנצליח לשמור על הרמה שאנחנו מראים במשחקים וכמובן לחשוב איפה משתפרים ואיך עושים עוד קפיצת מדרגה".
 
מה הצבת בתחילת העונה לשחקנים כמטרות? 
 
"לכל שחקן בקבוצה יש הצבת מטרות לטווח הקצר וכל תקופה מסוימת אני נפגש עם כל שחקן כדי לראות אם המטרות הושגו וכמובן חושבים ביחד איך ממשיכים להציב עוד יעדים ובמה עוד השחקן צריך להשתפר".
 
כמה באמת בגילאים האלה אפשר לעבוד על מטרות, או האם בכלל זה רצוי או נמצא בחשיבות עליונה? 
 
"חשוב מאד להציב מטרות לדעתי ואני בהחלט מאמין בזה. המטרה של כל הקבוצה היא לכוון הכי גבוה בכל מפעל ולהיות כמה שיותר הישגיים, אבל בסוף הדבר הכי חשוב הוא פיתוח השחקנים לקבוצת הנוער".
 
הקבוצה נמצאת בצמרת הטבלה, כמה זה חשוב לך להמשיך ולייצר הישגיות? 
 
"חשוב לנו מאד להמשיך להיות בצמרת הגבוהה. אני מקווה ומאמין מאד בקבוצה שנצליח להישאר חזק בתמונה עד הסוף, אבל זה יקרה רק אם נמשיך לעבוד קשה, נישאר צנועים, נהיה תמיד ביחד ונגיע מוכנים לכל משחק".
 
מה הסוד של מחלקת הנוער של הקבוצה, שגורם לה להיות בצמרת ברוב קבוצות הנערים בכל עונה? 
 
"כל שנה היא בפני עצמה ואנחנו רוצים להיות הכי הישגיים שיש. השנה במפעל הגביע לא הצלחנו להגיע רחוק לצערי, אבל אני מקווה שהפיצוי יגיע בליגה, מבחינתי זה מפעל בטח לא פחות חשוב שמעיד על דרך ויציבות לאורך כל העונה".
 
איך היחסים שלך עם שאר הצוות של המועדון והמחלקה? 
 
"יש במחלקה אווירה חברית מאד בין כולם, הרבה פירגון וכיף להגיע למתחם. יש לצידי צוות מעולה שכל אחד תורם המון להצלחת הקבוצה, אנשי מקצוע מצוינים ובכלל מעטפת הכי טובה שיש".
 
לא מזמן סיימנו את שנת 2023, מה הרגע הכי זכור שלך מהשנה הזו? 
 
"מבחינה ספורטיבית אז ללא ספק הזכייה בגביע המדינה היה הרגע הכי שמח שלי השנה והכי זכור".
 
מה הציפיות שלך מעצמך להמשך הדרך? 
 
"הציפיות שלי מעצמי זה להמשיך להתקדם, להתפתח כל הזמן ולהנות ממה שאני עושה, לא מסתכל יותר מדי רחוק כיף לי מאד בנתניה ומה שצריך לקרות יקרה".
 
על רגל אחת אמנם, אבל מה הפילוסופיה של הכדורגל שלך כוללת? 
 
"אני מאד מתחבר לסגנון שלנו במכבי נתניה כמועדון, ללחוץ גבוה, להיות אינטנסיביים, לשחק באומץ, לרצות להיות יותר דומיננטים מהיריבה בכל משחק ולהגיע לכמה שיותר מצבי הבקעה. הסגנון הזה מייצר DNA שלא משתנה וזה יותר חשוב לדעתי מאשר באיזה מערך משחקים, שבהיבט הזה אנחנו דווקא כן מנסים להיות גמישים וזה חשוב בכדורגל של היום".
 
לסיום, כמה מילים לאוהדי הקבוצה
 
"שהשם ישמור על כל החיילים וכוחות הביטחון שלנו שהם הגיבורים האמיתיים, רפואה שלמה לכל הפצועים.שיחזרו הביתה במהרה כל החטופים בריאים ושלמים.חייבים להיות ביחד עם אהבת חינם רק ככה ננצח.מודה לאישתי היקרה שנותנת לי את הגב והתמיכה לעבוד במקצוע שאני אוהב והלוואי שנדע ימים שמחים יותר".
 
 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up