תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
 היום (ראשון) מכבי נתניה תתארח באיצטדיון ״סמי עופר״ למשחק חוץ נגד מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-18 בליגה. המשחק יהיה המשחק החמישי אשר משוחק במסגרת משחקי הסיבוב השני בליגה.
 
מכבי נתניה מגיעה אל המשחק לאחר שניצחה במשחקה האחרון 1:2 את הפועל ירושלים באיצטדיון נתניה. לזכות הקבוצה במשחק כבשו מקסים פלקושצ׳נקו ולירן רוטמן. הניצחון היה פעם נוספת שבה הקבוצה הפכה פיגור לתוצאת ניצחון לזכותה.  השערים של פלקושצ׳נקו ורוטמן היו השער הרביעי של כל אחד מהם, מה שממצב אותם כמובילי הכיבושים של מכבי נתניה עד כה העונה. בנוסף, השחקן נפתלי בלאי אשר פתח במשחק ספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו לעונה וייעדר מהמשחק הערב.
 
בלאי לא יהיה השחקן היחיד אשר ייעדר מן המפגש הערב, כאשר גם נאסים אואמו המגן ימשיך להיות חסר בשל עונש הרחקה משני משחקים עקב כך שקיבל כרטיס אדום בפעם השנייה לעונה. איתי בן שבת ובאסם זערורה הצטרפו למצבת הפצועים ולא יהיו חלק מהסגל גם הם.
 
מכבי נתניה ניצבת כעת במקום השישי בטבלה עם 24 נקודות במאזן הנקודות שלה עד כה. הקבוצה רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום החמישי בו ניצבת מכבי בני ריינה, אשר שיחקה את משחקה במחזור כבר וסיימה אותו בתוצאת תיקו מאופסת נגד הפועל חיפה.
 
הכר את היריבה- מכבי חיפה
 
מנגד מכבי חיפה מגיעה לאחר שבשבועות האחרונים הירוקים הצליחו להשיג תפנית מסויימת לעונה וחזרו בצורה ישירה למאבק האליפות. השחקנים של מסאי דגו צימקו את הפער בפסגה מעשר נקודות לשלוש נקודות בלבד. הקבוצה הירוקה הצליחה לאגור עד כה 39 נקודות אותם השיגה בעזרת 12 נצחונות, הפסד אחד וארבע תוצאות תיקו בסך הכל עד כה העונה. הירוקים כבשו 38 שערים, הכמות הגדולה ביותר בליגה ביחד עם מכבי תל אביב. מנגד הם ספגו בסך הכל 13 שערים, הכמות הנמוכה ביותר בליגה.
 
במשחק האחרון של מכבי חיפה היא ניצחה את בני סכנין בתוצאה 3:0 באיצטדיון ״דוחא״. הירוקים ניצחו משערים של דין דוד (צמד) וענאן חלאיילי. בשלושת המשחקים האחרונים הקבוצה לא ספגה, ומנגד כבשה תשעה שערים.
 
לראשונה מן הצד השני
 
בעבור מאמן מכבי נתניה, גיא צרפתי, המשחק יהיה משחק מיוחד. בשלושת השנים האחרונות היה צרפתי היה עוזר המאמן של ברק בכר והיה חלק משמעותי בשלושת האליפויות וההישגים האירופאיים שמכבי חיפה השיגה. מחר תהיה הפעם הראשונה בה גיא צרפתי יעלה לכר הדשא של איצטדיון סמי עופר מן הצד שני של המפגש.
 
אירועי הסיבוב הראשון- הפסד 3:2
 
בסיבוב הראשון הקבוצות נפגשו במסגרת המחזור החמישי, כשבוע טרם אירועי ה-7.10 אשר זעזעו את המדינה. בדקה ה-11 של המשחק איגור זלטאנוביץ כבש מבישול של איתן אזולאי והעלה את הקבוצה ליתרון. צ׳ארון שרי איזן זמנית בפנדל, כעשר דקות לאחר מכן ראצ׳יד צ׳ירינו החזיר את היתרון מבישול של סטניסלב בילנקי.
 
גם היתרון הזה לא החזיק יותר מדי זמן כאשר פרנצדי פיירו כבש את השיוויון בדקה ה-41. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאת תיקו 2:2 בין הקבוצות. תוצאת התיקו החזיקה עד הדקה ה-62 כאשר ענאן חלאיילי מצא את פיירו שהשלים צמד וקבע את תוצאת המשחק, 3:2 מכבי חיפה.
 
שופטי המשחק ונתונים כלליים
 
שופט המשחק יהיה השופט גל לייבוביץ׳. עוזרי השופט יהיו אבירן יחזקאל ויוסי בביוף. שופטי המסך הינם דניאל בר נתן ואליהו קספו.  השופטת הרביעית הינה ספיר ברמן.
 
המשחק ישוחק באיצטדיון ״סמי עופר״, לא תיערך מכירת כרטיסים בקופות האיצטדיון אלא רק באתר ״לאן״ טרם המשחק. שריקת הפתיחה של המשחק תישרק בשעה 20:30 כפי שמתוכנן והמשחק יועבר בשידור מלא בערוץ ספורט חמש.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up