תפריט
ראשי | סיכום משחק ההפסד למכבי חיפה

סיכום משחק ההפסד למכבי חיפה

רועי אלגרבלי
סיכום משחק ההפסד למכבי חיפה
 
אתמול (ראשון) מכבי נתניה התארחה למשחק חוץ באיצטדיון ״סמי עופר״ בחיפה למשחק נגד מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-18 בליגה. המחזור ה-18 הינו המחזור החמישי במסגרת הסיבוב השני של הליגה.
 
מכבי נתניה הגיעה אל המשחק לאחר שניצחה 1-2 את הפועל ירושלים במשחק האחרון של הקבוצה משערים של מקסים פלקושצ׳נקו ולירן רוטמן. הניצחון הגיע על אף הובלה של הפועל ירושלים. הקבוצה חסרה במשחק נגד מכבי חיפה את איגור זלטאנוביץ׳, איתן אזולאי, איתי בן שבת ובאסם זערורה הפצועים. כאשר בנוסף אליהם הצטרפו נפתלי בלאי ונאסים אואמו אשר לא שיחקו בשל עונש הרחקה על צהובים ואדומים בהתאמה.
 
שופט: גל לייבוביץ׳.
שופט מסך: דניאל בר נתן.
שעה: 20:30.
איצטדיון: סמי עופר.
 
הרכב מכבי נתניה: תומר צרפתי, כארם ג׳אבר, פלאמן גלאבוב, גואל אבו חנא, גיא מזרחי, בוריס אינו, אביב אברהם, מקסים פלקושצ׳נקו, עוז בילו, לירן רוטמן וסטניסלב בילנקי.
מאמן: גיא צרפתי.
 
מהלך המשחק:
 
בדקות הראשונות של המשחק צ׳ארון שרי ניסה את מזלו בכדור חזק אך צרפתי היה במקום. בדקה ה-11 ענאן חלאילי מנע ממקסים פלקושצ׳נקו מצב קורץ מתוך הרחבה. בדקה ה-35 סטניסלב בילנקי קיבל כדור טוב נכנס אל המרכז וניסה לסובב כדור אך הכדור מצא את השוער עירני.
 
בדקה ה-38 דין דוד נגח כדור אשר נהדף בחזרה אליו ודין דוד קבע את שער היתרון של הירוקים, 0-1. שתי דקות מאוחר מכן, ענאן חלאילי חתך למרכז ושיגר כדור לרשת של היהלומים, 0-2.
 
בדקה ה-45 מקסים פלקושצ׳נקו שלח כדור עומק נהדר אל עוז בילו למול השוער, אך האחרון לא הצליח לכבוש והתוצאה נשארה כשהייתה. בסיום המחצית הראשונה מכבי חיפה הובילה בתוצאה 0-2 על מכבי נתניה.
 
בדקה ה-47 לירן רוטמן ניסה כדור חכם בנגיעה שעבר ליד הקורה של כיוף. בדקה ה-65 דין דוד כבש צמד ואת השלישי של הירוקים, 0-3. בתוספת הזמן, בדקה ה-92 פרנצדי פיירו כבש את הרביעי של הירוקים, 0-4.
 
זו גם הייתה תוצאת המשחק, 0-4 למכבי חיפה. המשחק הבא של היהלומים יהיה נגד מ.ס כפר קאסם ביום שישי בשעה 14:00, המשחק ישוחק במסגרת סיבוב ח׳ של מפעל גביע המדינה.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up