תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
 
היום בשעה 15:00 מכבי נתניה תארח את מכבי פתח תקווה למשחק במסגרת המחזור ה-20. מכבי נתניה מגיעה אל המשחק לאחר הפסד 0-1 במשחק האחרון נגד בני סכנין באיצטדיון העירוני של נתניה. 
 
המשחק הגיע לאחר שטרם לו הקבוצה ניצחה את מועדון ספורט כפר קאסם בתוצאה 1-2 במשחק סיבוב ח׳ של גביע המדינה. הניצחון נכבש משערים של גיא מזרחי ושער עצמי אשר נגרם מבעיטה של עוז בילו. 
 
מכבי נתניה מגיעה אל המשחק כאשר היא ניצבת במקום השישי בטבלה עם 24 נקודות בסך הכל במאזן הנקודות שלה. הקבוצה ספגה 28 שערים ומנגד כבשה 24 שערים מה שהוביל את הקבוצה למאזן שערים של מינוס ארבעה שערים. 
 
הכובשים המצטיינים של הקבוצה הינם מקסים פלקושצ׳נקו ולירן רוטמן עם ארבעה שערים לכל אחד. מנגד המובילים בעמדת הבישולים הינם עוז בילו, בר כהן וסטניסלב בילנקי עם שלושה בישולים לכל אחד מן השחקנים. 
 
הקבוצה נמצאת במקום השני בליגה בנתוני החזקת הכדור כאשר הממוצע של הקבוצה עומד על 59.24% בממוצע למשחק מכל משחקי הליגה שנערכו עד כה. בנוסף, הקבוצה נמצאת במקום השלישי בליגה בחילוצי כדור, שניים פחות מן המקום השני ששם נמצאת מכבי חיפה. 
 
מנגד ניצבת מכבי פתח תקווה אשר ניצבת במקום העשירי בטבלה עם 19 נקודות בסך הכל במאזן הנקודות של הקבוצה. הכחולים כבשו 23 שערים וספגו מנגד 38 שערים, כאשר מאזן השערים שלה עומד על -15 שערים. 
 
צמד השחקנים המובילים במכבי פתח תקווה בכיבוש השערים הינם מוחמד הינדי ואנס מחמיד עם ארבעה שערים לכל אחד מן השחקנים. איברהים ג׳אבר ומאור לוי נמצאים עם ארבעה בישולים לכל אחד מהם. 
 
על הקווים של פתח תקווה עומד רן קוז׳וך אשר אימן במועדון עד לפני זמן קצר. במהלך תפקידו במועדון זכה רן בגביע הטוטו, העפיל לפלייאוף העליון ולגמר גביע המדינה. 
 
שופט המשחק הינו שניר לוי, שופטי המסך הינם זיו אדלר ואליהו קספו. עומר ברבאירו ורפעת אלחמולה הינם עוזרי השופט, השופט הרביעי הינו גבע רפאל. 
 
יאללה נתניה!
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up