תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
 היום (ראשון) בשעה 20:00 מכבי נתניה תתארח למשחק חוץ באיצטדיון ״טוטו טרנר״ נגד הפועל ב״ש. המשחק מגיע לאחר שהקבוצה הפסידה 1-0 במשחקה האחרון בבית למכבי פתח תקווה, כאשר במשחק שקדם לזה הפסידה בתוצאה זהה לבני סכנין.
 
הקבוצה מגיעה לאחר שבשל תוצאות אמש היא יצאה לפחות זמנית מששת המובילות וניצבת במקום השמיני בטבלה. הקבוצה עם 24 נקודות במאזנה עד כה ומאזן השערים של הקבוצה עומד על -5 בשל העובדה שכבשה 24 שערים ומנגד ספגה 29.
 
מלכי השערים של הקבוצה הינם לירן רוטמן ומקסים פלקושצ׳נקו עם ארבעה שערים לכל אחד. המשחק יהיה המשחק בשני בין הקבוצות לעונה לאחר שבמשחק הראשון המשחק היה קרוב להסתיים בתוצאת תיקו מאופסת אך שער ניצחון בנגיחה של אחמד סלמן בדקה ה-97 קבע 0-1 דרמטי ושלוש נקודות יקרות אל היהלומים.
 
מנגד היריבה מגיעה שהיא בסדרת נצחונות וניצבת במקום הרביעי בטבלה עם 39 נקודות, רחוקה נקודה אחת מהפועל חיפה שניצבת במקום השלישי בטבלה.
 
השחקן שכובש הכי הרבה שערים העונה אצל הבאר שבעיים הינו רותם חטואל עם שבעה שערים עד כה העונה, אחריו נמצא אנטוניו ספר עם שישה שערים. ספר עצמו מוביל את טבלת המבשלים של הדרומיים עם שמונה בישולים עד כה העונה, אחריו הלדר לופז ואמיר גנאח עם ארבעה בישולים לכל אחד.
 
שופט המשחק הינו אוראל גרינפלד, עוזריו יהיו דניאל בן חור ורועי חסן, שלום בן אברהם ועידן ברנשטיין יהיו שופטי המסך והשופט הרביעי יהיה יגאל פריד.
 
יאללה נתניה!
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up