תפריט
ראשי | סיכום המשחק מול הפועל באר שבע

סיכום המשחק מול הפועל באר שבע

רועי אלגרבלי צילום: ברני ארדוב
סיכום המשחק מול הפועל באר שבע
 
אתמול (ראשון) מכבי נתניה התארחה למשחק חוץ באיצטדיון ״טוטו טרנר״ נגד הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-21 בליגה. המשחק הגיע לאחר שהקבוצה הפסידה 1-0 במסגרת הליגה למכבי פתח תקווה. 
 
איצטדיון: טרנר
שעה: 20:00
מחזור: 21
שופט המשחק: אוראל גרינפלד
 
הרכב: תומר צרפתי, גיא מזרחי, כארם ג’אבר, סאבה חוודגיאני, גואל אבו חנא, נאסים אואמו, נפתלי בלאי, אביב אברהם, איגור זלטאנוביץ, סטניסלב בילנקי ואיתמר שבירו. 
 
מאמן: גיא צרפתי. 
 
מהלך המשחק: 
 
בדקה השמינית של המשחק רותם חטואל כבש והעלה את באר שבע ליתרון 0-1. בדקה ה-29 אביב אברהם פינה את מקומו למקסים פלקושצ׳נקו. בדקה ה-37 כארם ג׳אבר מצא בכדור קשתי את מקסים פלקושצ׳נקו שנגח החוצה בנגיעה לא חכמה עם הראש. 
 
בדקה ה-43 גיא מזרחי פרץ והגביה כדור חד ומסובב שכמעט ומצא את הראש של שבירו אך אליאסי היה במקום למנוע את זה. בסיום המחצית הראשונה - הפועל באר שבע יורדת ביתרון שער בעקבות הגול של חטואל בתחילת המחצית. 
 
בדקה ה-54 בילנקי בעט כדור חוזר מהאוויר והכדור הגיע לידיים של אליאסי. לאחר מכן גיא מזרחי ניסה בעיטה שגרמה לאליאסי להתעופף ולהדוף לקרן. 
 
בדקה ה-70 של המשחק איתמר שבירו ביצע מספרת ולא שם לב ללירן רוטמן אך הכדור יצא החוצה. שבע דקות לאחר מכן רועי גורדנה כבש והכפיל את התוצאה לזכות האדומים. ארבע דקות חלפו ונגיחה של איגור זלטאנוביץ מצאה את קורת השער בלבד ומכבי נתניה החמיצה הזדמנות נוספת לכיבוש. 
 
בדקה ה-91 נאסים אואמו בעט כדור שיוצא החוצה מחוץ לרחבה. בסיום המשחק הפועל באר שבע מנצחת בתוצאה 0-2 את מכבי נתניה משערים של חטואל וגורדנה. 
 
המשחק הבא של הקבוצה יהיה נגד מכבי תל אביב בעוד שבוע ביום שני (19/02). 
 
יאללה נתניה! 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up