תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
יום (שני) מכבי נתניה תארח את מכבי תל אביב למשחק במסגרת המחזור ה-22 בליגה. המשחק מגיע לאחר משחק בו הפסידה מכבי נתניה להפועל באר שבע בתוצאה 0-2 בביתה של באר שבע במחזור ה-21. 
 
לאחר משחק ההפסד נגד ב״ש הקבוצה מגיעה בעצם בשרשרת משחקים שבה לא ניצחה מאז הניצחון על הפועל ירושלים באמצע חודש ינואר. הקבוצה מגיעה מן המקום השמיני בטבלת הליגה עם 24 נקודות במאזן הנקודות של הקבוצה. 
 
הקבוצה כבשה עד כה 24 שערים וספגה 31 כאלו מנגד מה שמציב את מאזן השערים של הקבוצה במצב של -7 במאזן שלילי בתחום השערים שכבשה וספגה הקבוצה. 
 
מכבי נתניה ומכבי תל אביב נפגשו בעונה החולפת גם במחזור ה-22, אז נערך ב-13 לפברואר. לירן רוטמן כבש שער לזכות הקבוצה ואת השער השני של הקבוצה כבש פטריק טוואמסי בבעיטה נהדרת ממרחק רב שנחתה רק בחיבורי הקורות של דניאל פרץ. 
 
מנגד מכבי תל אביב מגיעה לאחר תיקו 1:1 במשחקה האחרון נגד בני סכנין באיצטדיון בלומפילד כאשר לזכות הצהובים כבש יונס מלדה בדקות הסיום. הצהובים-כחולים ניצבים במקום השני בטבלה עם 46 נקודות במאזן הנקודות של הקבוצה עד כה העונה. 
 
הצהובים-כחולים של מכבי תל אביב כבשו עד כה 46 שערים לזכות הקבוצה ומנגד ספגו 18 שערים. הדבר מוביל את הקבוצה למצב של 23 שערים במאזן השערים לזכותה של הקבוצה. מכבי תל אביב נמצאת במקום השני בטבלה. 
 
בסגל של מכבי תל אביב נמצאים מספר שחקנים אשר שיחקו בעברו במדי הקבוצה ובהם רז שלמה, עדן קארצב, גבי קניקובסקי ויונס מלדה. 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up