תפריט
ראשי | סיכום המשחק מול מכבי תל אביב

סיכום המשחק מול מכבי תל אביב

רועי אלגרבלי
סיכום המשחק מול מכבי תל אביב
 
אתמול (שני) מכבי נתניה אירחה את מכבי תל אביב למשחק במסגרת המחזור ה-22 בליגה. מכבי נתניה הגיעה למשחק לאחר הפסד 0-2 באיצטדיון ״טוטו טרנר״ נגד הפועל באר שבע, מנגד מכבי תל אביב הגיעה לאחר תוצאת תיקו 1:1 נגד בני סכנין.
 
איצטדיון: נתניה.
שעה: 20:00.
יום: שני.
 
הרכב מכבי נתניה: צרפתי, מזרחי, ג’אבר, חוודגיאני, אבו חנא, אואמו, אינו, פלקושצ׳נקו, זלטאנוביץ, בילנקי ושבירו.
 
מאמן: גיא צרפתי.
 
מהלך המשחק:
 
בדקה השלישית גיא מזרחי איים מרחוק כדור שנהדף על ידי השוער. כעשר דקות לאחר מכן השופט הצביע על הנקודה הלבנה לאחר שמערכת הואר זיהתה נגיעת יד ברחבה, את הפנדל כבש עידו שחר והעלה את מכבי תל אביב ל-1:0.
 
בדקה ה-32 מקסים פלקושצ׳נקו בעט כדור שטוח מחוץ לרחבה שנהדף. דקתיים לאחר מכן שופט המשחק נקרא למסך לאחר שמערכת הואר זיהתה נגיעת יד של עידו שחר אך בחר לא לשרוק לפנדל. כמה דקות לאחר מכן כדור חופשי של רוי רביבו מצא את הרשת של צרפתי, 2-0.
 
בתוך תוספת הזמן של המחצית איתמר שבירו כבש וצימק את היתרון של הצהובים-כחולים ל-2:1. בסיום המחצית הראשונה מכבי נתניה יורדת בפיגור של 2-1.
 
בדקה ה-54 גיא מזרחי קיבל כדור עומק לתוך הרחבה ובעט על רוי משפתי את הכדור. עשר דקות לאחר מכן גבי קניקובסקי בעט כדור שמצא את הרשת וכבש את השלישי של מכבי תל אביב. בדקה 73 פיליסיו מילסון כבש את הרביעי לאחר שביצע מהלך אישי ברחבה. בתוך תוספת הזמן עידו שחר השלים צמד וכבש את החמישי.
 
בסיום המשחק מכבי תל אביב מנצחת את מכבי נתניה בתוצאה 5:1, לזכות הקבוצה כבש איתמר שבירו. המשחק הבא של הקבוצה יהיה נגד בית״ר ירושלים ביום שבת באיצטדיון ״טדי״.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up