תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
היום, מכבי נתניה תארח את הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-24 בליגת "וואן זירו". המשחק יהיה המשחק ה-11 במסגרת הסיבוב השני של הליגה. 
 
מכבי נתניה מגיעה אל המשחק לאחר שסיימה את משחקה האחרון בתוצאת תיקו מאופסת נגד בית"ר ירושלים באיצטדיון "טדי" על אף שהגיעה להמון מצבים בהם הייתה יכולה לנצח את המשחק. בעקבות אותו המשחק מכבי נתניה תחסר את אביב אברהם אשר ספג כרטיס אדום בשל ספיגת כרטיס צהוב שני בדקות הסיום של המשחק. 
 
מבחינת הטבלה הקבוצה נמצאת במקום השמיני בטבלה עם 25 נקודות בטבלה. הקבוצה ניצחה עד כה שבעה משחקים בליגה, סיימה ארבעה משחקים בתוצאות תיקו ואת יתר 12 המשחקים הקבוצה הפסידה עד כה.
 
מנגד הפועל חיפה מגיעה מן המקום הרביעי של הטבלה כאשר עד כה האדומים השיגו 41 נקודות מן המשחקים אשר שוחקו והם רחוקים 2 נקודות בלבד מן המקום השלישי בו נמצאת הפועל באר שבע עם 43 נקודות. 
 
האדומים ניצחו עד כה 12 משחקים בסך הכל, סיימו בחמישה משחקים בתוצאת תיקו והפסידו בשישה משחקים נוספים. מלך השערים של הפועל חיפה הינו גיא מלמד עם 11 שערים, אחריו יש את תומר יוספי עם שבעה שערים. במסגרת הבישולים השניים נמצאים באותם המיקומים עם חמישה ושלושה בישולים (בהתאמה). 
 
שופט המשחק יהיה גל לייבוביץ', עוזרי השופט הינם רועי חסן ומאי מועלם, שופטי המסך הם דודו ביטון ודניאל בר נתן. השופט הרביעי מג'ד רושרוש.
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up