תפריט
ראשי | סיכום הניצחון בגביע!

סיכום הניצחון בגביע!

רועי אלגרבלי / צילום: ברני ארדוב
סיכום הניצחון בגביע!
 
 
אתמול (שלישי) מכבי נתניה אירחה את הפועל ירושלים למשחק במסגרת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל. המשחק הגיע לאחר שבסיבוב ח׳ הדיחה מכבי נתניה את מ.ס כפר קאסם, מנגד הפועל ירושלים הדיחה את הפועל תל אביב. 
 
שעת המשחק: 19:00
שופט המשחק: שניר לוי
איצטדיון: נתניה
 
הרכב: עומר ניראון, גיא מזרחי, איתי בן שבת, סאבא חוודגיאני, נאסים אואמו, בוריס אינו, אביב אברהם, בר כהן, עוז בילו, לירן רוטמן ואיתמר שבירו. 
 
מאמן: גיא צרפתי. 
 
מהלך המשחק: 
 
בדקה התשיעית נגיחה של סאבא החוצה כמעט מצאה את הרשת. בדקה ה-35 בר כהן סובב כדור חופשי שנדב זמיר הצליח להדוף בצורה טובה מעל השער. 
 
בדקה ה-45 גיא מזרחי העלה כדור רוחב עם שמאל, הכדור פגע בשחר פיבן ונכנס פנימה, 0-1 מכבי נתניה משער עצמי. בסיום המחצית הראשונה- 0:1 מכבי נתניה. 
 
בדקה ה-60 איתמר שבירו כבש שער שנפסל בטענת נבדל. בדקה ה-76 בעיטה של ילה דוין נעצרה אצל כארם ג׳אבר שמנע שיוויון לזכות האדומים. בדקה ה-87 שער של מכבי נתניה נפסל בשנית, דקה לאחר מכן הפועל ירושלים משווה את התוצאה ל-1:1. 
 
השער של הפועל ירושלים גם קבעה את תוצאת המשחק ושלח את המשחק להארכה. גם המחצית הראשונה של ההארכה נגמרה באותה התוצאה. בדקה ה-109 כדור של איתמר שבירו מצא בצורה נהדרת את מקסים פלקושצ׳נקו שירה כדור חד אל הרשת של זמיר, 1-2 מכבי נתניה! 
 
בסיום המשחק מכבי נתניה מנצחת בתוצאה 1-2 לזכותה של מכבי נתניה! לזכות הקבוצה כבשו מקסים פלקושצ׳נקו ושער עצמי. 
 
יאללה נתניה! 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up