תפריט
ראשי | איגור זלטאנוביץ' - ראיון מיוחד

איגור זלטאנוביץ' - ראיון מיוחד

רועי אלגרבלי
איגור זלטאנוביץ' - ראיון מיוחד
לקראת משחקי הפלייאוף קיימנו ראיון עם החלוץ איגור זלטאנוביץ׳. החלוץ שבדרך לסגור עונה שלישית במועדון בעוד שהיה מלך שערי הקבוצה בשנתיים הראשונות.
 
במהלך הראיון איגור שיתף על הקהל והעוצמות שלו, הרגעים הנבחרים שלו וגם הסתכלות על הפלייאוף התחתון והגביע כמקום ליציאה לדרך חדשה.
 
איגור, איך התחברת לעיר ולקבוצה?
 
"התחברתי לעיר מהר מאוד בגלל ובזכות זלאטן שחוביץ׳ ששיחק פה והסביר לי על העיר, הקהל והקבוצה. כיום אני כבר שלוש שנים במכבי נתניה ואני שמח ונהנה להיות פה. בנוסף גם המשפחה שלי שמחה ונהנית כאן מכל יום בנתניה".
 
ספר קצת על החיבור לקהל
 
"אני זוכר את המשחק שלי פה במשחק נגד מכבי תל אביב בעונה הראשונה שלי פה עם איצטדיון מלא בקהל לגמרי עד אפס מקום, זו הייתה הצגה. הקהל היה משוגע ביציעים, הטריף אותנו והרגשתי שאנחנו חייבים להחזיר להם. מאז בכל משחק, אני רוצה להראות להם את המאה אחוז שלי כדי להראות את הכבוד שלי אליהם כי הם באים לתת לנו את הגב. יש לי כבוד גדול אליהם ותמיד אנסה לעשות את הכי טוב כדי להחזיר להם משהו במגרש".
 
איך זה הרגיש להיות מלך השערים של הקבוצה בשנתיים הקודמות?
 
"זה היה מדהים בשבילי גם העונה הראשונה וגם העונה השנייה. סיימתי בשנתיים האלה כמלך השערים. זה התפקיד שלי והעמדה שלי כחלוץ ואני תמיד דוחף את עצמי לכבוש שערים. כשאני כובש אני שמח וכשאני לא כובש כמובן שאני מאוכזב וכועס על עצמי. אני רוצה תמיד לסיים כמלך שערים בתפקיד שלי כחלוץ"
 
מי היה השחקן שהכי התחברת אליו ב-3 השנים פה?
 
"אין לי מישהו שהתחברתי אליו יותר ממישהו אחר. התחברתי בשנים האלו בצורה טובה לכל שחקן שהיה לנו, גם אם מדובר בשחקן ישראלי וגם אם מדובר בשחקן זר - עם כולם היה לי את אותו החיבור באותה הצורה".
 
לפני המשחק כשהקהל קורא לך בשם ומעודד אותך - מה זה עושה לך?
 
"אני כמובן שמח כשאני שומע את הקהל לפני המשחק קורא לי וזה משהו מדהים. הרגע הזה שאני רואה אותם כשהם באים שרים ומכבדים אותי זה גורם לי להיזכר ולהבין שאני צריך להחזיר להם ולתת הכל ואת אותו הכבוד שהם נותנים. כחלוץ זה התפקיד שלי להחזיר להם בגול. לפעמים אני כובש לפעמים לא, אבל אני תמיד מנסה לתת את הכל בשביל לעשות את זה כדי לכבד אותם כמו שהם מכבדים אותי".
 
העונה, יחסית לשתי העונות הקודמות יש פחות הצלחה עד עכשיו, איך אתה מתייחס לזה?
 
"אני חושב שכל השחקנים מאוכזבים מעצמם ומהעונה הזאת עד עכשיו, כמובן שגם אני. בשנתיים הקודמות הצלחנו לסיים בפלייאוף, העפלנו לקונפרנס, זכינו בגביע הטוטו והעפלנו לגמר גביע המדינה שהפסדנו בו. השנה הזאת מאכזבת עד כה כי סיימנו בפלייאוף התחתון וזה העונה הראשונה שאני פה ומרגיש את זה. זה מאכזב כרגע את הקהל וזה נורמלי ומקובל לגמרי שהם חווים את זה וזה בצדק. אני מבין אותם כי העונה הזאת לא מוצלחת".
 
איך הייתה ההרגשה לחזור לישראל לאחר המלחמה?
 
"כשחזרתי לנתניה לאחר תקופה קצרה חזרתי למקום שבו העיר עצמה נשארה באותה הצורה מבחינת בטיחות. הרגשתי בטיחות גם פה וגם בישראל. אחרי שבועיים החזרתי את האישה והילד שלי לישראל ולנתניה בגלל האהבה למקום ובגלל שאני מרגיש בטוח. זה המקום הבטוח בשבילנו וזאת עיר בטוחה מאוד"
 
דיברו איתך על זה בסרביה? שאלו למה אתה חוזר או מחזיר את המשפחה איתך?
 
"כן אנשים בסרביה שאלו איך אני יכול לחזור עם המשפחה לישראל. החברים שלי ושל אשתי שאלו גם, אבל אנחנו הסברנו להם את המצב ואת זה שנתניה היא שונה. ההרגשה בנתניה היא שונה. הסברנו להם את המצב אבל זה קשה להסביר כי הם לא מבינים או מאמינים. אבל כן היה לי חשוב להחזיר את האישה ואת הילד שלי לגור איתי בנתניה".
 
 איך מצליחים להפוך את העונה הזו לטובה יותר?
 
"יש לנו שבעה משחקים בפלייאוף התחתון, העונה עדיין לא נגמרה ויש לנו עוד משחקים כדי לנצח. אנחנו צריכים לבוא לכל משחק כדי להילחם עליו, לתת את הכל כולל הכל מעצמנו כדי לנצח. אנחנו מקווים להביא כמה שיותר כבוד לקהל במשחקים שנשארו כי אנחנו מבינים שהם מאוכזבים. אנחנו מקווים שהם יתמכו בנו כי אנחנו צריכים אותם שיעזרו לנו כדי לצאת מהמצב הקשה שאנחנו נמצאים בו וגם במשחק הקשה בגביע נגד מכבי חיפה".
 
מה היה המשחק הכי גדול שלך במועדון?
 
"אני חושב שהמשחק הכי גדול שלי היה בניצחון 0:3 על מכבי חיפה באיצטדיון שלנו, כבשתי שם צמד ובישול".
 
הרגע הכי משמח?
 
"הניצחון בגמר גביע הטוטו שבו זכינו נגד הפועל באר שבע בעונה שעברה"
 
הרגע הכי עצוב?
 
"כמובן שההפסד לבית״ר ירושלים בגמר גביע המדינה בעונה שעברה.
 
לסיום, כמה מילים לקהל
 
אני יודע שהם מאוד מאוכזבים מהעונה הזו עד עכשיו ומזה שסיימנו בפלייאוף התחתון אבל הם מאוד חשובים לנו ואני קורא להם שיתמכו בנו ויעזרו לנו לנצח במשחקים הקשים בליגה ובמשחק הגביע. התמיכה שלהם בנו חשובה והם מצויינים".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up