תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
 
היום (רביעי) מכבי נתניה תצא למשחק חוץ באיצטדיון ״סמי עופר״ נגד מכבי חיפה במסגרת רבע גמר גביע המדינה.
 
המשחק האחרון של הקבוצה היה ביום ראשון האחרון כאשר מכבי נתניה הפסידה בתוצאה 3:0 לבית״ר ירושלים במשחק הבית של הקבוצה. השבוע נכנס מרקו בלבול לתפקיד המאמן החדש של הקבוצה לאחר הפרידה המשותפת עם גיא צרפתי.
 
בלבול אימן במדי הירוקים למשך שנתיים וסיים איתם במקום השני בטבלה. זו תהיה הפעם הראשונה שהוא פוגש את מכבי חיפה למשחק מאז שעזב.
 
הדרך לרבע הגמר - מכבי נתניה:
 
סיבוב ח - בסיבוב ח׳ של המפעל מכבי נתניה פגשה את מ.ס כפר קאסם וניצחה בתוצאה 1:2. הקבוצה פיגרה 1:0 והצליחה להפוך את התוצאה משערים של גיא מזרחי ועוז בילו.
 
שמינית גמר - בסיבוב שמינית הגמר המשחק נגרר להארכה אשר בה ניצחה הקבוצה את הפועל ירושלים והעפילה לשלב הבא של הגביע. מי שניצח בעבור הקבוצה את המשחק הינו מקסים פלקושצ׳נקו אשר כבש את שער הניצחון בשמינית הגמר.
 
מנגד מכבי חיפה מגיעה למשחק לאחר שהפסידה גם היא במשחקה האחרון למכבי בני ריינה בתוצאה 2:1 בביתה, הקבוצה פיגרה בתוצאה 2:0 וצימקה את התוצאה ל-2:1 משער של ענאן חלאיילי מה שקבע את תוצאת הסיום של המשחק - 2:1 מכבי בני ריינה.
 
במסגרת הליגה הירוקים נמצאים במקום השני בטבלה כאשר מתוך 27 המשחקים ששוחקו הם ניצחו ב-17, סיימו שישה בתיקו והפסידו בארבעה משחקים.
 
הדרך לרבע גמר - מכבי חיפה:
 
במסגרת סיבוב ח׳ של המפעל מכבי חיפה הגיעה לשלב ההארכה כאשר סיימה בתוצאת תיקו 3:3 נגד הפועל כפר סבא במשחק באיצטדיון ״לויטה״. בסיום ההארכה ניצחו מכבי חיפה בתוצאה 6:3 והעפילו לשלב הבא.
 
במסגרת שלב שמינית גמר של המפעל - מכבי חיפה ניצחה במשחק חוץ את הפועל אום אל פאחם בתוצאה 2:0 משערים של סוף ופיירו מה שהעלה את הקבוצה לשלב הבא.
 
יאללה נתניה!
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up