תפריט
ראשי | 1-1 במשחק הבית מול בני סכנין

1-1 במשחק הבית מול בני סכנין


לאחר הניצחון החשוב על קריית שמונה בחוץ, חזרה מכבי נתניה לאצטדיון היהלום לעוד משחק במסגרת המאבק על הפלייאוף העליון, הפעם מול בני סכנין.
אל הסגל חזרו עלי מוחמד, ברנקו ורגוץ' ולאנדרו ריביירו, אך מהצד השני חסרו הקפטן ערן לוי, דודי תירם ודן גלזר בעקבות צבירה של כרטיסים צהובים.
היהלומים פתחו את המשחק טוב, שלטו בקצב של המשחק ובעזרת לחץ על הגנת סכנין סבע כבש שער יתרון. במחצית השנייה סבע ראה את השופט גל ליבוביץ' שולף לעברו את הכרטיס הצהוב השני והצהובים מצאו את עצמם בעשרה שחקנים. סכנין יצאה קדימה ולמרות מתפרצות מסוכנות של נתניה לקחה שליטה במשחק, מה שהניב לה בסופו של דבר שער שוויון דרמטי של ג'ורדן פושה. 1-1 ב-''יהלום''.
מהלך המשחק:
גל ליבוביץ' הוציא לדרך את ההתמודדות לעיני כ-4,700 צופים באצטדיון היהלום.
דקה 3': כדור טוב של אביב אברהם חתך את כולם והגיע עד לקייטה בתוך הרחבה, החלוץ בעט לא מספיק חזק לפינת השער וקנדיל הצליח לקלוט.
דקה 15': רמזי ספרי קיבל כדור על סף הרחבה, הניף את רגל שמאל ובעט טוב לפינה הקרובה של קנדיל, אבל שוב שוער סכנין ערני והודף לקרן.
דקה 26': לחץ של ספורי על אבו סלאח אילץ אותו להחזיר כדור לקנדיל, סבע קרא את המהלך והיה שם לפני השוער, עבר אותו וגלגל פנימה. 1-0 לנתניה!
מחצית שנייה
דקה 51': סבע איבד כדור במרכז המגרש וביצע עבירה שלדעת השופט גל ליבוביץ' הייתה מסוכנת, ליבוביץ' שלף לעבר סבע את הכרטיס הצהוב השני שלו ושלח אותו החוצה. נתניה ב-10 שחקנים.
דקה 56': אבידור קיבל כדור כ-6 מטרים מהשער אך בעט לא טוב והכדור יצא החוצה.
דקה 59': אביב אברהם התנהל באגף שמאל, התנער מהגנת סכנין ושלח כדור אדיר שנעצר רק במשקוף!
דקה 66': אביב אברהם שלח כדור נפלא לקוגבניה שהצליח להשתחל בין שני שחקני הגנה של סכנין אך מצא את הגוף של קנדיל, מצב מצוין לנתניה.
דקה 82': אלקרינאווי הניף את הרגל מכ-20 מטר ושלח כדור אדיר שחלף סנטימטרים בודדים מעל המשקוף של עמוס.
דקה 86': שמש עלה למספרת, עמוס היה ערני והדף את הכדור לקורה. השוער מציל את נתניה מספיגה.
דקה 86': מתפרצת מסוכנת של נתניה. ריביירו פרץ באגף שמאל, מצא את רוז'נסקי במרכז כ-20 מטר מהשער, הקשר שלח בעיטה חזקה וקנדיל הצליח להדוף את הכדור.
דקה 89': ג'ורדן פושה קיבל כדור בתוך הרחבה ושלח כדור שטוח לפינה הרחוקה. סכנין משווה, 1-1.
דקה 90+2': אולסק ניגש לבעיטה חופשית מכ-25 מטר, בעט נהדר, אך הכדור חלף צמוד לקורה.
 
הרכבי הקבוצות:
מכבי נתניה: עמוס, גולדנברג, הויבך, מימוני, מור, אולסק, אברהם (ריביירו, 84'), קוגבניה, סבע, ספורי (רוז'נסקי, 67') וקייטה (מוחמד, 63').
בני סכנין: קנדיל, עותמאן (אלקרינאווי, 59'), אבו סלאח, פאס, וונדרסון, חלאילה (אזולאי, 51'), ג'אבר (שמש, 66'), מרשיץ’, מוגרבי , אבידור, פושה.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up