תפריט
ראשי | הצוות המקצועי לעונת 20-21

הצוות המקצועי לעונת 20-21

הצוות המקצועי לעונת 20-21
?? מאמן הקבוצה - ריימונד אטוולד, שיחק כשחקן מקצועני בקבוצות אברטון, ווסטהאם ובריסטול סיטי באנגליה, וארחם הבלגית, רודה, ויטסה, כרוניגן ודן האג ההולנדיות. לאחר פרישתו ממשחק פעיל שימש כעוזר מאמן ומאמן ראשי בקבוצות רודה ודן האג ההולנדיות. אוטוולד המשיך לאמן בארמניה וקפריסין ובאקדמיית נוער בקזחסטן.
בארבעת השנים האחרונות נמצא ריימונד בישראל, בתחילה שימש כמנהל ביצועי באקדמיית הנוער של מכבי תל אביב ובעונה האחרונה אימן את ביתר ת“א.

?? עוזר המאמן - יובל עזריה, עובד מעל ל-10 שנים כמשפר תהליכים ויסודות, כמאמן אישי עבור כדורגלני הליגות הבכירות בישראל, כולל שחקני נבחרת ישראל המשחקים בארץ ובחו“ל. בעונה האחרונה ניהל את בית הספר לכדורגל של המועדון.

?? מאמן הכושר - ישראל זביטי, שחקן עבר שגדל במועדון. שיחק בכל קבוצות הנוער ובקבוצת הבוגרים בין
השנים 1997-2007, אימן במועדון את קבוצות נערים ב‘ ונערים א'. בשנים האחרונות מונה לאחראי על הכושר בפרויקט המחוננים של מכבי תל אביב ובעונה האחרונה שימש כמאמן הכושר בקבוצת הבוגרים של בית“ר ת“א.?

?? מאמן השוערים - עופר בסון, משמש כמאמן השוערים של הקבוצה החל משנת 2000. משלים השנה את שנתו ה-20 בקבוצה הבוגרת.

?? אנליסט וידאו - כפיר וולפסון, בוגר קורס אנליסטים בהנחייתו המקצועית של אורי קופר, אוהד הקבוצה מילדות. זוהי עונתו השלישית במועדון. כפיר הקים את מערך האנליזה והסקאוטינג של המועדון, אשר מונה החל מהעונה הקרובה 2 חברי צוות נוספים: סקאוט בקבוצה הבוגרת ואנליסט בקבוצת הנוער של המועדון.

בהזדמנות זו, המועדון מעוניין להודות לצוות מאמני הקבוצה הבוגרת בארבעת העונות האחרונות, סלובודאן דראפיץ‘ ושי ברדה, על תרומתם האדירה לבנייתו המחודשת של המועדון ועל רגעי אושר בלתי נשכחים שילווו אותנו לכל החיים.
בכל העת, בתקופה האחרונה וגם בעתיד הקרוב, הנהלת המועדון והמאמנים ממשיכים לנסות ולמצוא פתרון מהיר ומכובד בנוגע לתנאי ההיפרדות, על מנת ששני הצדדים יוכלו לצאת לדרך חדשה ומוצלחת.
 
 
 
 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up