תפריט
ראשי | יש עתיד- שער בכורה למלדה ב 0:2 מול הפועל אשקלון

יש עתיד- שער בכורה למלדה ב 0:2 מול הפועל אשקלון

אופיר סופר
יש עתיד-  שער בכורה למלדה ב 0:2 מול הפועל אשקלון
מעודדת מהבטחת המקום בפלייאוף העליון, פגשה מכבי נתניה בשבת את הקבוצה במקום הלפני האחרון בליגה, כשהמטרה הברורה – לשפר עמדות לקראת הפלייאוף.
הפועל אשקלון מצידה מגיעה בתקופה רעה מאוד, אחרי 7 הפסדים רצופים אשר גם חילופי המאמנים לפני שלושה מחזורים לא הצליחו לקטוע וידעה שהיא חייבת להשיג לפחות נקודה במשחק כדי לצאת מהמשבר בו היא נמצאת.
אחרי תקופה ארוכה של פציעות והיעדרויות בגין כרטיסים, עמד לרשותם של דראפיץ' וברדה סגל כמעט מלא, אשר למעט גיא גרוס הפצוע, כולם היו כשירים לשחק. המאמנים החליטו לתת קרדיט ליונס מלדה, לאחר משחק טוב ובישול בשבוע שעבר. גם המגן קובי מור המשיך לקבל קרדיט למרות חזרתו לסגל של חגי גולדנברג.
מכבי נתניה שלטה במשחק מתחילתו ועד סופו, עם אחוזי אחזקת כדור גבוהים והאורחת ניסתה לעקוץ במתפרצות והתקפות מעבר. המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד ברמתה, אך למחצית השנייה עלתה מכבי נתניה ממוקדת יותר והצליחה להבקיע צמד שערים, שניהם מבישולים של הקשר האחורי, ניקו אולסק – שער בכורה מרגש לחלוץ הנוער הצעיר יונס מלדה (בהופעתו השנייה בבוגרים) ושער נוסף למלך שערי ליגת העל עד כה – דיא סבע. הפועל אשקלון מצידה הגיע למעט מאוד מצבים, אך גם אותם החמיצה, כולל פנדל שנהדף בצורה נהדרת ע"י דני עמוס לקראת סוף המשחק. נתניה צמצמה את הפער מהמקום הרביעי ל-4 נקודות (לפחות עד למשחק של הפועל חיפה ביום שני) ויכולה לחלום על מקום גבוה יותר בתום העונה הסדירה. הדרומיים לעומת זאת, עמוק בתחתית וזקוקים לשינוי דרסטי כדי להצליח לשרוד עונה נוספת בליגת העל.
 
מהלך המשחק:
צביקה לוי הוציא את המשחק לדרך לעיני כ-5000 צופים בנתניה.
דקה 14': מירקו אורמוש, קיבל כדור נפלא מישראל זגורי, ובעט כדור חזק מ10 מטרים בעט אך החמיץ במעט את המסגרת.
דקה 25':  דיא סבע מצא את עצמו מול ליאור חדריאן לאחר הכנסת כדור נהדרת של ערן לוי, אך הזווית הייתה קשה והוא לא הצליח להכניע את השוער האשקלוני.
מחצית שנייה
דקה 48': בעיטה אדירה של ערן לוי מ18 מטרים, פספסה במעט את משקוף השער של הפועל אשקלון.
דקה 55': ניקו אולסק בכדור נהדר מצא את יונס מלדה על סף הרחבה וזה בנחישות  רבה חדר לרחבה, למרות עבירות שבוצעו עליו, הצליח להשאר על הרגליים ולהכניע את חדריאן. שער בכורה מרגש ונהדר לשחקן הצעיר, 0:1 נתניה!
דקה 69':  בישול שני לניקו אולסק – הקפצת כדור נהדרת ומפתיעה, מצאה את מלך השערים של הליגה בקו הנבדל של ההגנה, דיא חדר לרחבה והכניע בקלילות את השוער האשקלוני שהוציא כדור שני מהרשת תוך פחות מרבע שעה. 0:2 נתניה.
דקה 85': ניקו אולסק ביצע עבירה על ישראל זגורי מחוץ לרחבה, השופט קבע שההכשלה בוצעה ברחבה ושרק לבעיטת עונשין מ11 מטר. דני עמוס זינק נהדר והדף את הבעיטה של מירקו אורמוש, וגם הכדור החוזר שהגיע לעוז ראלי הוחמץ.
 
הרכבי הקבוצות:
מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, ברנקו ורגוץ’, קובי מור, עלי מוחמד (אלחסן קייטה, 87), דן גלזר (אביב אברהם, 46), ניקו אולסק, דיא סבע, ערן לוי ויונס מלדה (דידייה קוגבניה, 80).
הפועל אשקלון: ליאור חדריאן, עוז ראלי, אבי מלכה, טל מכלוף, שי בן דוד (שי חדד, 63), מילאן סמיליאניץ', מירקו אורמוש, רודי חדד (שון מלכה, 76), מושיקו לוגסי, ישראל זגורי ו-ולדימיר דבאלשווילי (סער בנבנישתי, 67).
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up