תפריט
ראשי | אירופה עדיין רחוקה – 1:1 מול הפועל חיפה

אירופה עדיין רחוקה – 1:1 מול הפועל חיפה

אירופה עדיין רחוקה – 1:1 מול הפועל חיפה
מעודדת מהניצחון הגדול על מכבי ת"א באמצע השבוע, הגיעה מכבי נתניה לסמי עופר לפגוש את המתחרה הישירה שלה על תואר "הפתעת העונה", במשחק שהוגדר ע"י רבים ככזה שיוכל להכריע את המיקום בסוף העונה. ניצחון היה מקרב את מכבי נתניה מרחק 4 נקודות בלבד מהמקום הרביעי, אך בסופו של דבר הסתיים המשחק בחלוקת נקודות צודקת.
נתניה פתחה ללא צמד הבלמים הקבוע שלה – ברנקו ורגוץ' עדיין פצוע וטים הויבך חוזר בהדרגה לכושר אחרי הפציעה. גם עלי מוחמד נעדר וכמו ברנקו כנראה שלא ישחק יותר עד תום העונה, על מנת לא להחמיר את מצב הפציעה שלו.
במחצית הראשונה הפועל חיפה הגיעה למספר מצבים ורק לקראת תום המחצית הראשונה הצליחה לתרגם את היתרון האיכותי שלה לשער. נתניה הגיעה למחצית השניה מחודדת יותר, והמחליף דידיה קוגבניה הצליח לאזן כבר לאחר דקה וחצי של משחק מבישול נהדר של דיא סבע. למרות שליטה ברוב שלבי המחצית השניה מכבי נתניה לא הצליחה לעלות ליתרון וגם הרחקה לקראת הסיום של שיימן לא סייעה בידה. הפועל חיפה מצידה נראתה מרוצה מהתוצאה  ששמרה על מרחק של 7 נקודות בין הקבוצות 7 מחזורים לסיום העונה.
 
מהלך המשחק:
גל לייבוביץ' הוציא את המשחק לדרך לעיני 4,100 צופים באצטדיון סמי עופר בחיפה.
דקה 6': הזדמנו ראשונה להפועל חיפה - דאבל פס בין שיימן לתורג’מן הסתיים בבעיטה מחוץ לרחבה, שחלפה ליד הקורה.
דקה 11':  ורמוט הצליח לעבור נהדר את השומר שלו, חדר לרחבה אך פספס את השער.
דקה 28':  כדור נהדר של דיא סבע מצא את ויקי כחלון עמוק ברחבה של הפועל חיפה, ויקי השתלט על הכדור בקושי ובעט לא מספיק חזק לידיו של שטקוס.
דקה 30':  גינסרי השתלט על כדור שהוגבה לעברו, במרכז הרחבה, אך הבעיטה נעצרה אצל דני עמוס.
דקה 40': הרמת כדור מוצלחת הגיעה לראשו של ניסן קפילוטו, אשר גבר על דן גלזר במאבק האווירי והכניע את דני עמוס מתוך הרחבה בנגיחה מדויקת 0:1 לקבוצה הביתית.
מחצית שנייה
דקה 46':  קוגבניה שנכנס במחצית, הספיק לראות מגרש בקושי דקה וחצי וכבר מצא את עצמו במצב הבקעה. דיא סבע שלח לו כדור אלכסוני גאוני שחתך את כל ההגנה החיפאית ודידיה לא התבלבל והבקיע (עם עזרה מהקורה הימנית). 1-1.
דקה 70': יונס מלאדה הצעיר, שנכנס כמחליף במחצית השניה, מצא את עצמו במצב נהדר ברחבה לאחר הגבהה של אביב אברהם, אך הנגיחה שלו נהדפה היטב על ידי שטקוס.
דקה 77': מלאדה מצא את דיא סבע באגף שמאל, זה ניסה לגביה לרחבה, אך הכדור נהדף ע"י המגן וכמעט נכנס לרשת של שטקוס, שהיה עירני והדף.
דקה 88':  שמואל שיימן ספג כרטיס צהוב שני והורחק לאחר שעצר פריצה של דיא סבע מצד ימין. חיפה נותרה בעשרה שחקנים.
 
הרכבי הקבוצות:
הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ריסטו מיטרבסקי, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רסמוס שסטט (גל אראל, 78), מקסים פלקושצ'נקו, גילי ורמוט (יוסיפ איבנצ’יץ’, 71), ראדו גינסארי (רוסלן ברסקי, 71), עדן בן בסט, ואלון תורג'מן.
מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, דודי תירם, קובי מור (טים הויבך, 85), חגי גולדנברג, דן גלזר, ניקו אולסק (דידייה קוגבניה, 46), אביב אברהם, רמזי ספורי (יונס מלדה, 65), ערן לוי ודיא סבע.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up