תפריט
ראשי | נצחון של אופי

נצחון של אופי

נצחון של אופי

אחרי ניצחון גדול בשבוע שעבר על הפועל באר שבע יצאו היהלומים למשחק חוץ מול הפועל עכו המסתבכת, משחק שהוגדר במועדון כ"מבחן אופי" כאשר הרצון הגדול הוא ליצור המשכיות והתבססות בפלייאוף העליון.

 
המשחק לא התעלה לרמה גבוהה אך נתניה, שמוכיחה אופי מתחילת השנה, יצאה עם היד על העליונה ואספה למאזנה 3 נקודות חשובות.
 
במפגש הקודם בין שתי הקבוצות שנערך באיצטדיונה הביתי של נתניה הפועל עכו של אלדד שביט (שלומי דורה בזמנו) השוותה בדקה ה90 משער של עמראן אלקרנאווי הצעיר.
 
 
 
מהלך המשחק:
 
השופט אלי חכמון פתח את המשחק לעיני 2000 צופים שרובם אוהדי מכבי נתניה באיצטדיון טוטו עכו.
 
דקה 18: מצב ראשון במשחק לטובת המארחת, בן אז'ובל מקבל את הכדור ברחבה ובועט כדור חלש ישר לידיו של דני עמוס אקס הפועל עכו.
 
דקה 30: משחק רגוע בעכו, עוד הזדמנות טובה לבן אז'ובל לכבוש אך שוב עמוס במקום.
 
דקה 33: התקפה ראשונה משמעותית של היהלומים מסתיימת בשער! דווקא אחרי דקות טובות יחסית של עכו דיא סבע מעלה את נתניה ל 1-0, מלך שערי הליגה מקבל את הכדור מ30 מטרים התקדם וניסה למסור, הכדור פגע באחד משחקני עכו וחזר לרגליו של סבע, ששלח בעיטה נהדרת לרשת של שטראוס. 1-0 נתניה! שער 13 העונה לדיא סבע המוכשר!
 
 
 
מחצית שניה:
 
דקה 47: ניסיון של הצפוניים לשיוויון מוקדם, סיראז' נסאר מקבל כדור אלחסונית משערו של דני עמוס, נסאר מסובב כדורר מסוכן היישר לידיו של השוער הנתנייתי.
 
דקה 55: יציאה לא טובה של עמוס לכדור גובה, מתוך הערבוביה ברחבה הכדור נבעט לכיוון השער ועמוס הודף ונפגע מעט בזמן הבעיטה, הוא נאנק מכאבים במשך כשתי דקות אך לבסוף מתאושש וחוזר לעניינים.
 
דקה 60: נתניה כמעט עולה ליתרון כפול בניגוד יחסי למהלך המחצית השניה, ערן לוי בעט כדור חופשי מסוכן, שטראוס הדף לא טוב היישר לאביב אברהם, הקשר הצהוב הגבייה את הכדור חזרה לרחבה וברנקו ורגוץ' הבלם של נתניה נגח החוצה מ5 מטרים.
 
דקה 62: לא עוברות שלוש דקות מהמצב המסוכן של נתניה והיהלומים עולים ל2-0! אביב אברהם המצוין חילץ כדור והוביל מתפרצת גדולה, ערן לוי מקבל ממנו את הכדור ונתן מסירה ענקית לעדן שרם, החלוץ לא התבלבל עצר את הכדור באלגנטיות ושלח בעיטה היישר לרשת של שטראוס. 2-0 לנתניה!
 
דקה 63: חילוף ראשון במשחק מצד הצפוניים, סיראז' נסאר מפנה את מקומו לעמראן אלקרנאווי כובש שער השיוויון בדקה 90 במפגש הקודם בין שתי הקבוצות.
 
דקה 64: חילוף נוסף בתוך דקה בעכו ואלדד שביט מבין ושאין לו ברירה אלא ללחוץ ומוציא את הקשר פיטר אוניקאצ'י ומכניס במקומו את החלוץ פייסל מוליץ' גבוה הקומה.
 
דקה 69: חילוף ראשון של דראפיץ' את ברדה, אלחסן קייטה שהה לצד אישתו היולדת בבלגיה נכנס במקומו של עדן שרם. משחק טוב של החלוץ הנתנייתי, מזל טוב לאלחסן קייטה על הולדת ביתו!.
 
דקה 82: נתניה סוגרת סיפור, 3-0! דיא סבע מוסיף בישול, הקשר מכניס כדור עומק נהדר לערן לוי שרץ לבדו מול שטראוס ובאחד על אחד מגלגל את הכדור לרשת. ניצחון נהדר של נתניה!.
 
דקה 90:שלוש דקות מוסיף אלי חכמון למשחק ובסיומן שורק לסוף. ניצחון חשוב של נתניה שמראה על הרבה אופי.
 
הרכבי הקבוצות:
 
הפועל עכו: רם שטראוס, גל שיש©, מוחמדו סיסוקו, עמית ביטון, עבדי פרחאת, לוטם זינו (דילן דמראווי 82'), גבי קניקובסקי, ברונו איבה, סיראז' נסאר (עמראן אלקרנאווי 63'), פטר אוניקאצ'י (פייסל מוליץ' 64') , בן אז'ובל
 
מכבי נתניה: דני עמוס, חגי גולדנברג, ברנקו ורגוץ',טים הוביך, קובי מור, ניקו אולסק, דן גלזר, אביב אברהם (לאונרדו ריביירו 87'), דיא סבע, ערן לוי©(עדי קונסטנטינוס 85'), עדן שרם (אלחסן קייטה 69')
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up