תפריט
ראשי | "יהלום צעיר" - הכירו את גלי קרן

"יהלום צעיר" - הכירו את גלי קרן

צוות אתר מכבי נתניה
"יהלום צעיר" - הכירו את גלי קרן
השבוע בפינתנו "יהלום צעיר", אתם מוזמנים להכיר את גלי קרן, שחקן ילדים ג' במועדון.
 
היי גלי, ספר לנו מעט על עצמך:
קוראים לי גלי קרן, בן 11, תלמיד כיתה ה'. מתגורר בקיבוץ "גבעת חיים מאוחד" שבעמק חפר, ומשחק בקבוצת ילדים ג' של מכבי נתניה.
 
מתי התחלת לשחק כדורגל?
כבר בגיל שנתיים התרוצצתי עם כדורגל לכל מקום. הייתי הולך לישון עם הכדור. התחלתי להתאמן במסגרת מסודרת כבר בגיל 4: בתחילה במכבי "עמק חפר" - קרוב לבית , אבל רציתי כל הזמן לעבור למכבי נתניה, שאותה כל המשפחה שלי אוהדת ואחי הגדול כל הזמן עודד אותי לעבור לשם. יום אחד אמא שלי ראתה ידיעה על מבחני קבלה למכבי נתניה ועוד באותו יום אבא שלי לקח אותי למבחנים, ומאז אני במועדון, כבר שנה רביעית.
 
איך אתה מתאר את הגיבוש בקבוצה?
אנחנו קבוצה מאד מגובשת- הילדים וההורים. אנחנו מתאמנים כבר 4 שנים יחד, והרבה מאתנו מגיעים מישובים סמוכים לנתניה : אבן יהודה, כפר יונה ועוד ישובים מהסביבה.
נפגשים הרבה מחוץ למגרש: לטיולים, ערבי גיבוש וכדורגל שכונתי – והחיבור בינינו חזק מאד. אני מאד אוהב את הילדים בקבוצה ויש לי שם הרבה חברים טובים. אנחנו מפרגנים מאוד אחד לשני באימונים ובמשחקים וזה נותן הרגשה טובה להיות חלק מקבוצה.
 
איזה שחקן הוא עבורך מודל לחיקוי?
שחקן בוגרים ממכבי נתניה שהוא מודל לחיקוי עבורי? עלי מוחמד. באירופה זה כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם. שניהם משחקים בתפקיד שאני משחק והם מקור השראה עבורי.
 
היכן אתה רואה את עצמך בעוד 3 שנים מהיום?
אני רואה את עצמי בשנים הקרובות ממשיך ומתקדם במכבי נתניה, וממשיך להיות שחקן משמעותי בקבוצה. רוצה מאוד לקחת עוד אליפות וגביע למועדון , כמו בשנה שעברה!
כמובן שבעתיד הרחוק יותר החלום שלי להגיע לרמות הגבוהות. לשחק בבוגרים של מכבי נתניה, נבחרת ישראל, וכמו כל ילד שחולם רחוק אז כמובן לשחק במועדונים כמו מנצ'סטר סיטי, טוטנהאם וליברפול.
 
באיזה אופן המשפחה תומכת בך ומסייעת לך להצליח?
המשפחה שלי מאוד תומכת בי. אבא, אמא ואחי הגדול נרתמים כולם לכדורגל שלי. בגלל שאני גר רחוק ממגרש האימונים ההורים חולקים ביניהם  את ההסעות, 4 פעמים בשבוע. בשבתות כל המשפחה שלי מגיעה למשחקים ( חוץ ובית ) ומעודדת אותי. ההורים שלי פעילים מאד בקבוצה ונרתמים לכל הפעילויות והגיבושים הקבוצתיים. אחי הגדול מאמן אותי בדשא אצלנו בקיבוץ בכל הזדמנות שיש ונותן לי המון עצות טובות אחרי כל משחק.
 
 
 
כל שנה אני טס ללונדון עם כל המשפחה רק בשביל לצפות במשחקי כדורגל. אנחנו מאד אוהבים את הליגה האנגלית. אני מכיר את כל שמות השחקנים בליגה הזאת ובחדר שלי תלויים על כל הקירות מלא צעיפים מכל משחק שהיינו.
 
מה אתה אוהב לעשות בנוסף לכדורגל? יש לך תחביבים?
חוץ מכדורגל, כשיש לי זמן פנוי (ואין הרבה), אני אוהב ללכת עם בני הכיתה שלי לפעולות של "בני המושבים" אצלנו בקיבוץ. אני מאוד אוהב גם לשחק כדורסל.
 
משהו לסיום?
אני מאוד שמח שהגעתי למכבי נתניה. אוהב את הקבוצה,אוהב את המועדון. נהנה לשחק עם החברים, ושמח שיש לנו מאמן כמו דניאל סבח, שמאמין בי ומשפר אותי כשחקן ואדם.
 
 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up