תפריט
ראשי | רגע של נוסטלגיה

רגע של נוסטלגיה

רועי אלגרבלי
רגע של נוסטלגיה
מחר, יום חמישי (20:00) מכבי נתניה תפגוש את הפועל פתח תקווה למשחק במסגרת גביע המדינה (סיבוב ח'). וזה הזמן לחזור אחורה, אל הפעם האחרונה שמכבי נתניה והפועל פתח תקווה נפגשו במסגרת הגביע - עונת 2010/11. 
 
זה היה במרץ 2011, מכבי נתניה אירחה באיצטדיון "הקופסא" את הפועל פתח תקווה למשחק במסגרת שמינית גמר הגביע. כ-1.500 אוהדים הגיעו אל אותו המשחק. מכבי נתניה הגיעה אל אותו המשחק לאחר שבסיבוב ח' מכבי נתניה הדיחה את בני יהודה, האורחת מנגד הדיחה את מכבי תל אביב. 
 
הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, לאו קרופניק, טל מעבי, קובי דג'אני, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, סרגיי טרטיאק, ניר נחום ואחמד סבע.
 
מאמן הקבוצה: ראובן עטר.
 
הרכב הפועל פ"ת: אוסטין אג'ידה, נהאל חוטבה, גל כהן, פביאן סטולר, יגאל אנטבי, רועי גורדנה, יניב לוזון, אלון תורג'מן, גיא דיין, ישראל זגורי ואוהד קדוסי.  
 
מאמן: יובל נעים.  
 
משריקת הפתיחה של שי שטרית ועד שריקת הסיום למחצית הראשונה לא נראו הזדמנויות רבות של הקבוצות. מספר דקות בתוך החצי השני, בדקה ה-50, קובי דג'אני העלה כדור אל הרחבה, לאו קרופניק ויגאל אנטבי עלו לכדור הגובה והאחרון הכניס את הכדור לשערו - 1:0 מכבי נתניה. 
 
בדקה ה-71 קובי דג'אני הורחק לאחר שספג כרטיס צהוב שני והשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים. לקראת סיום המשחק הפועל פתח תקווה התקרבה אל שער השיוויון אך קרלוס אריאס הצליח למנוע את שערה של האורחת. בסיום המשחק מכבי נתניה מנצחת 1:0 ועולה לשלב רבע גמר גביע המדינה. 
 
בהמשך הקמפיין מכבי נתניה פגשה את מ.ס אשדוד בשלב רבע הגמר והעפילה לאחר ניצחון בפנדלים, ניצחון שכלל הצגה של השוער הבוליביאני קרלוס אריאס בדו קרב מהנקודה הלבנה. בשלב חצי הגמר פגשה מכבי נתניה את מכבי חיפה והודחה לאחר הפסד 3:2.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up