תפריט
ראשי | סיכום המשחק מול הפועל באר שבע

סיכום המשחק מול הפועל באר שבע

רועי אלגרבלי
סיכום המשחק מול הפועל באר שבע
אתמול (רביעי) אירחה מכבי נתניה את הפועל באר שבע למשחק במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. בסיבוב הקודם מכבי נתניה הדיחה את הפועל פתח תקווה לאחר שניצחה בתוצאה 1:0. 
 
שעת משחק: 19:30.
יום: רביעי.
שופט המשחק: לירן ליאני.
איצטדיון: נתניה.
 
הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, שיר צדק, עמרי גנדלמן, רז שלמה, זלאטן שחוביץ', עדן קארצב, פארפה גויאגון, אמיר ברקוביץ', אבובאקר דומביה ואיגור זלטאנוביץ'. 
 
עלו מהספסל: אביב אברהם, שי קונסטנטין, יניב מזרחי, אבו אלשיך וחן עזרא.
 
הרכב באר שבע: אריאל הרוש, דנילו אספרייה, איתן טיבי, דוד קלטינס, איאד אבו עביד, הלדר לופס, מריאנו בריירו, רועי גורדנה, דור מיכה, יוג'ין אנסה ואיתי שכטר.
 
מהלך המשחק: 
 
בדקה הרביעית הרמה טובה מצאה את הראש של עמרי גנדלמן שנגח מעל השער. בדקה ה-18 הגיע השער, כדור חופשי של עדן קארצב נכנס לרחבה, בלם היריבה לא הצליח להרחיק וכבש לשערו, 1:0 מכבי נתניה.
 
בדקה ה-36 איתי שכטר השווה את התוצאה עם שער בבעיטה מחוץ לרחבה, 1:1. ניסיונות של פארפה גויאגון ועדן קארצב להחזיר את היתרון לקראת סיום המחצית לא צלחו והקבוצות ירדו אל חדרי ההלבשה ב-1:1.
 
בדקה ה-78 שגיב יחזקאל הגיע למצב מול דני עמוס אך הראשון התבלבל ולא הצליח לכבוש. כמה דקות לאחר מכן אביב אברהם קיבל כדור לבדו בתוך הרחבה, אך הגנת באר שבע הצליחו לעצור את הכדור לפני שפגש את הרשת. 
 
לקראת סיום המחצית הראשונה של ההארכה הגיעה הקבוצה להזדמנות קורצת. אבו אלשיך קיבל כדור לאחר הדיפה של אריאל הרוש, בעט כדור מצויין אך אריאל הרוש הצליח לעצור את הכדור ומנע יתרון לנתניה. בדקה האחרונה כדור עומק של באר שבע מצא את יחזקאל שהצליח לכבוש ולהביא לקבוצתו ניצחון דרמטי. בסיום המשחק הפועל באר שבע מנצחת 2:1. 
 
במשחק הבא מכבי נתניה תארח את בני סכנין ביום שני. 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up