תפריט
ראשי | סיכום המשחק מול מכבי תל אביב

סיכום המשחק מול מכבי תל אביב

רועי אלגרבלי
סיכום המשחק מול מכבי תל אביב
אתמול (שבת) מכבי נתניה התארחה למשחק חוץ נגד מכבי תל אביב באיצטדיון "בלומפילד" למשחק במסגרת המחזור ה-19. מכבי נתניה הגיעה אל המשחק לאחר ניצחון 1:0 על בני סכנין, מכבי תל אביב מנגד ניצחה במשחקה האחרון את הפועל ירושלים בתוצאה 3:1.

שופט: גל לייבוביץ'.
תאריך: 22.01.2022
איצטדיון: בלומפילד.

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, רז שלמה, עמרי גנדלמן, זלאטן סחוביץ', עדן קארצב, יובל אשכנזי, אביב אברהם, פארפה גויאגון, אמיר ברקוביץ ואיגור זלטאנוביץ'.
מאמן: בני לם.

עלו מהספסל: איהב אבו אלשיך, בוריס אינו, יובל שדה, יניב מזרחי וחן עזרא.

הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ, אנדרה ג'ראלדש, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, דן ביטון, טל בן חיים, אדוארדו גררו ואוסמה חלאילה.
מאמן: מלאדן קרסטאיץ'. 
 
מהלך המשחק:
 
בדקה ה-16 פארפה גויאגון העביר כדור נהדר אל אביב אברהם שבנגיעה כבש והעלה את הקבוצה ליתרון 1:0. בדקה ה-25 אמיר ברקוביץ' עבר נהדר צמד שחקני מכבי תל אביב והשאיר את ג'אבר מול השוער, האחרון בעט אך פרץ מנע את השער השני. דקה לאחר מכן מכבי תל אביב יצאה למתפרצת שהסתיימה בשער של גבי קניקובסקי. 
 
דקה לפני סיום המחצית דני עמוס מסר כדור לא טוב שהגיע אל אדוארדו גררו שהשלים מהפך וקבע 2:1. בתוך דקות בודדות במחצית השנייה מכבי נתניה השיגה את השיוויון, כדור קרן של אמיר ברקוביץ' פגע בשחקן המארחת ומצא את הרשת - 2:2. 
 
כמה דקות לאחר מכן רז שלמה נגח כדור נהדר שפספס בכמה סנטימטרים את המסגרת. בדקה ה-84 אמיר ברקוביץ' הרים שוב כדור מצויין לרחבה, רז שלמה עלה מעל כולם אך שוב פספס את המסגרת. בסיום המשחק מכבי נתניה ומכבי תל אביב נפרדו בתיקו 2:2.
 
נתוני המשחק:
החזקת כדור:
מכבי תל אביב - 52%
מכבי נתניה - 48%
 
מסירות מפתח:
מכבי תל אביב - 4/6
מכבי נתניה - 5/8
 
חילוצי כדור:
מכבי תל אביב - 62
מכבי נתניה - 67
 
חילוצי כדור בחצי היריבה:
מכבי תל אביב - 10
מכבי נתניה - 14
 
- עמרי גנדלמן ורז שלמה חילצו הכי הרבה כדורים על המגרש - 11.
- זלאטן סחוביץ' הצליח ב- 8/12 ניסיונות התיקול שביצע.
- אמיר ברקוביץ' הצליח ב- 2/2 ניסיונות מסירות המפתח שהעביר. 
 
באור הזרקורים - עדן קארצב:
 
מסירות - 44/53 (83% דיוק).
מאבקי אוויר - 5/7 (71% הצלחה).
מאבקי קרקע - 7/13 (54% הצלחה).
כדרורים - 1/2 (50% הצלחה).
תיקולים - 4/7 (57% הצלחה).
9 חילוצי כדור.
 
סיכום המשחק של עוזר המאמן רן קוז'וק: "רצינו יותר, אבל לא צריכים להיות חזירים. היינו שווים יותר ושיחקנו בשביל להשיג יותר אבל בסופו של דבר זאת תוצאה לא רעה ומכינים את עצמנו כבר למכבי חיפה."
 
על האווירה בחדר ההלבשה במחצית המשחק: "אני חושב שמי שהיה בחדר הלבשה שלנו במחצית - היה ברור לכולם שאנחנו הולכים לחזור למשחק הזה. עלינו במטרה לנצח אותו. ברור שהגול המוקדם עזר לנו אבל ראינו קבוצה שרוצה לנצח."
 
אמיר ברקוביץ' הוסיף: "אני חושב ששיחקנו כמו גברים, ידענו שאנחנו יכולים לחזור למשחק וגם לנצח אותו וגם היה לנו הזדמנויות לנצח אותו. אני גאה באחד אחד, מהצוות המקצועי וכולם, אנחנו שמחים שהוצאנו נקודה מהמשחק הקשה הזה."
 
על המפגש נגד מכבי חיפה במשחק הבא: "אנחנו באים לכל משחק, בכל מגרש לנצח את המשחק. באים הכי חזק שיש, עם הלחץ והגישה החיובית ואני מאמין שנצא משם עם נקודות."
 
 
 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up