תפריט
ראשי | הזכרונות של עידן שריקי מחצי גמר הגביע שנת 2014

הזכרונות של עידן שריקי מחצי גמר הגביע שנת 2014

רועי אלגרבלי
הזכרונות של עידן שריקי מחצי גמר הגביע שנת 2014
 
 
בשבת (15:00) מכבי נתניה תפגוש את מכבי פתח תקווה למשחק במסגרת המחזור ה-23 בליגה. לקראת המשחק בחרנו לחזור אל משחק מהעבר נגד היריבה, אל חצי גמר גביע המדינה של עונת 2013/14. בשיחה שערכנו עם עידן שריקי על המשחק הוא מספר על השער שכבש, ההתרגשות מהקהל הנתנייתי ומה חווה שראה את הקיר הצהוב במשחק הגמר.
 
תאריך: 16.04.14
איצטדיון: רמת גן (הצגה כפולה).
שופט המשחק: אוראל גרינפלד. 
 
הרכב מכבי נתניה: אוהד לויטה, טוברנו פינאס, סביטי ליפניה, עידו לוי, אדיר טובול, עומר צלישר, עומר פרץ, ערן לוי, עידן שריקי, רן רול ולארי קאיודה. 
מאמן: יוסי מזרחי.
 
הרכב מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, חגי גולדנברג, ניצן דמארי, תומר אלבז, נאור פסר, זיטו, מרוואן קבהא, פדרו גלבאן, לידור כהן, רועי דיין וויקטור מרעי. 
מאמן: ייטב לוזון. 
 
מהלך המשחק:
בדקה ה-38 הקבוצה הגיעה למצב הראשון המסוכן שלה במשחק, לארי קאיודה הוריד כדור נהדר לרן רול שבנגיעה בעט טוב אך גיגי הצליח להדוף. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאת תיקו מאופסת.
 
בדקה ה-49  לארי קאיודה קיבל כדור בחוד, גיגי יצא אל עבר קאיודה, האחרון גלגל כדור לכיוון השער ועידן שריקי הצליח להשלים את שער היתרון - 1:0 למכבי נתניה. בדקה ה-66 פדרו גלבאן ניסה להשוות בבעיטה חופשית אך לויטה היה במקום ומנע את כיבוש השער של היריבה. בדקה ה-88 הגיע השער השני של הקבוצה,   לארי קאיודה שוב נשאר  באחד על אחד מול השוער, קאיודה לא התבלבל וקבע 2:0 צהוב. בדקה ה-91 דיא סבע צימק בעזרת פנדל עבור מכבי פתח תקווה. בסיומו של המשחק מכבי נתניה מנצחת 2:1 את מכבי פתח תקווה ועולה לגמר גביע המדינה מהליגה הלאומית.
 
כובש השער הראשון במשחק עידן שריקי נזכר: "זה היה עוד בתקופה של ההצגה הכפולה שאנחנו היינו המשחק הראשון. כולם הימרו על באר שבע נגד מכבי פתח תקווה שיהיה בגמר. שאתה בא ויוצא מהמנהרה ורואה את כל הצבא הצהוב זה מכניס אותך לטירוף. הייתה לנו קבוצה מטורפת בשנה הזאת, עלינו ליגה ממש מוקדם וכולנו היינו עם הראש בגביע."
 
על החוויה לשחק עם מכבי נתניה בלאומית: "התחלתי בנתניה בליגת העל וזה לא הסתדר בנתניה באותה השנה אז עברתי בינואר למכבי פתח תקווה ועליתי איתה ליגה. יוסי מזרחי הגיע לנתניה, אנחנו מכירים הרבה שנים עוד מאשדוד ביחד, הוא אמר לי "אני חייב אותך כדי לעזור לי לעלות ליגה". לא היה לי ספקות לגבי זה, ידעתי כמה הקהל אהב אותי גם בתקופה שלא הלך. אני גם סיפרתי לחברים חדשים שבאו באותה העונה שהם הולכים לפגוש את הקהל הכי טוב שיש."
 
על העונה שהקבוצה חוותה בלאומית: "היה לנו חיבור כבר בחדר הלבשה. החברות בין השחקנים הייתה מההתחלה מדהימה. ברגע שהחברות הזאת טובה וכולם מאוחדים והקהל נותן את הטון - לא היה סיכוי לאף קבוצה בכלל להתקרב אלינו."
 
הקמפיין בגביע המדינה: "שיחקנו נגד שלוש או ארבע קבוצות מליגת העל ולא היה נראה בכלל שיש הבדלים. לפני החצי היה לנו את גם את רמת השרון ברבע הגמר וניצחנו אותם 3:0 בבית. ואז היה את המשחק מול מכבי פתח תקווה, עם כל הטירוף שהיה 40,000 איש (הצגה כפולה) ביציע עדיין הייתה לי פינה קטנה למכבי פתח תקווה אז לא חגגתי יותר מדי. אני יודע גם שאבא שלי היה ביציע אז זה רגע מאוד חשוב שאי אפשר לשכוח."
 
על קהל האוהדים בגמר גביע המדינה: "וואו. אני אגיד גם על השבוע שלפני הגמר - כולם דיברו שיהיו עשרת אלפים. יום אחרי זה באנו לאימון - 15,000 כבר קנו. יום אחרי זה - 18,000. אני ואדיר טובול אמרנו "מה הולך פה?". ואז הגענו למנהרה ברמת גן וזה תמונה שאי אפשר לשכוח. הם עשו דגלים צהובים יפים כאלה, וכל היציע המזרחי היה צהוב רוקד כזה. זה משהו שבאמת אי אפשר לשכוח."
 
מסר לקהל האוהדים של הקבוצה: "אני חושב שהקהל התחבר מצויין עוד פעם למועדון ולבני לם. אני מכיר את בני גם הוא מאמן אדיר. שיש קהל כזה, איצטדיון כזה, ועיר כזאת השמיים הם הגבול. אני מאחל לקבוצה הזאת תמיד טוב ויש לי פינה חמה בלב."
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up