תפריט
ראשי | כרטיס מאמן - תכירו את בר וייצמן - מאמן ילדים ב'

כרטיס מאמן - תכירו את בר וייצמן - מאמן ילדים ב'

כרטיס מאמן - תכירו את בר וייצמן - מאמן ילדים ב'
השבוע אנחנו עושים לכם היכרות עם בר ויצמן, אוטוטו בן 30 , נשוי לרונית ואבא לליאן. מלבד היותו מאמן  כדורגל כבר חמש שנים במחלקת הנוער של מכבי נתניה, הוא מורה לחינוך גופני 3 שנים בבית ספר יסודי בחדרה, כיום מאמן את ילדים ב' שנתון 2009.
 
מה זה מכבי נתניה עבורך?
 
"קודם כל מכבי נתניה זה המועדון שאבא שלי אוהד ומחזיק במנוי עד היום. במכבי נתניה קיבלתי משפחה תומכת ועוזרת עם צוות מאמנים שמשלב בין צעירים לוותיקים עם עזרה תומכת של אנשי מקצוע מהטופ שיש בישראל".
 
 מה המטרה והחלומות שלך?
 
"להישאר בטופ של המועדונים בישראל (אם אפשר במכבי נתני ). החלום הוא לאמן נוער ליגת העל בשנים הקרובות ומשם השמיים הם הגבול".
 
משחק שאתה זוכר?
 
 "חצי גמר ליגת האלופות 2018/2019 בין טוטנהאם לאייאקס – זה היה אחד מהמשחקים עם הסוף הכי טוב שראיתי  - היה פשוט מטורף, אין כמו מתח בשלבים כאלה של משחקים וברמות כאלה".
 
איך הגעת למכבי נתניה?
 
"כאשר סיימתי את תעודת המדריך במהלך הלימודים בווינגיט חיפשתי מועדון כדורגל גדול באזור  וכמובן שאופציה של מכבי נתניה באזור זה היא המועדפת על כל מאמן, יצרתי קשר עם המועדון וכעבור שבוע התחלתי להיות עוזר מאמן בקבוצת נערים ג".
 
משחק שאתה זוכר כמאמן?
 
"בשנה השנייה שלי כעוזר מאמן  בנערים ג שנתון 2004, הייתה עונה מטורפת, כקבוצה שיחקנו כדורגל שכיף לראות וכל אחד נתן הכול בשביל הקבוצה. בשנה זו הגענו לגמר גביע המדינה ואף זכינו בגביע. המשחק הזכור לי מאותה שנה זה החצי גמר נגד מכבי חיפה. הטירוף  והאווירה של איצטדיון רמת גן והעלייה לגמר הגביע זה משהו שאי אפשר לשכוח".
 
מה המסר שלך לילדים?
 
"המוטו שלי לילדים היא שהמטרה מבחינתי היא לעשות הכל בשביל לשחק כדורגל יפה  שכיף לראות. הנעת כדור במשחק וצירופי המסירות בין השחקנים לפעמיים שווה יותר מניצחון".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up