תפריט
ראשי | אמייה טגה נזכר בניצחון הגדול 1:6 בעונת 07/08

אמייה טגה נזכר בניצחון הגדול 1:6 בעונת 07/08

רועי אלגרבלי
אמייה טגה נזכר בניצחון הגדול 1:6 בעונת 07/08
 
 
בשבת (15:00) מכבי נתניה תתארח למשחק חוץ באיצטדיון הי"א נגד מ.ס אשדוד במסגרת המחזור ה-24 בליגה. לקראת המשחק חזרנו אל משחק זכור מהעבר נגד מועדון ספורט אשדוד במחזור הרביעי של עונת 2007/08. אמייה טגה כובש השער הראשון באותו המשחק נזכר במשחק, בזיכרונות ובקהל הצהוב. 
 
תאריך: 29/09/07, יום שבת.
איצטדיון: הי"א.
מחזור: 4
שופט: אשר כהן.
 
הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, אבי סטרול, טל מעבי, אמייה טגה, אלמוג כהן, תמיר כהן, איתי שכטר, אוקוצ'ה וג'ורג' בה.
מאמן: ראובן עטר.
 
הרכב מ.ס אשדוד: סמואל אדג'י, מיקי עטיה, רחמים צ'קול, אדיר טובול, דוד רביבו, קובי דג'אני, מאור זוהר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, עידן שריקי, שי הולצמן וניר נחום.
מאמן: אלון חזן.
 
מהלך המשחק:
כבר בדקות המוקדמות עלתה נתניה ליתרון, איתי שכטר בעט ופגע בקורת השער - אמייה טגה ניצל את הריבאונד והעלה את הקבוצה ליתרון. בדקה ה-15 ניר נחום השווה את התוצאה. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאת תיקו 1:1.
 
כמה דקות בתוך החצי השני ג'ורג בה בישל לשכטר את השער השני של הקבוצה. חלוץ המארחים עידן שריקי הורחק אחרי הנפת רגל מסוכנת. בדקה ה-59 תמיר כהן כבש את השלישי של הקבוצה בבעיטה מחוץ לרחבה. שתי דקות עברו ושכטר השלים צמד לאחר פעולה אישית נהדרת.
 
בדקה ה-76 גם דלה ימפולסקי הצטרף לחגיגה, החלוץ ניצל בלבול ברחבת המארחת וכבש את החמישי של הקבוצה. עשר דקות לאחר מכן ג'ורג' בה ניצל הדיפה לא טובה של אדג'י וכבש את השער שקבע את תוצאת המשחק - 6:1 מכבי נתניה.
 
כובש השער הראשון של המשחק אמייה טגה נזכר: "הזיכרון שנמצא אצלי בראש זה בעיקר שאמרנו אחרי המשחק ״יש, החזרנו להם על התבוסה 6-0 בעונה 1999/2000״. הרגשנו שסגרנו חשבון. זה היה משחק שהתחבר לנו הכל וכל שחקן ששיחק או נכנס מחליף היה מעולה. והקהל היה בטירוף".
 
על השנים הרבות ששיחק במועדון: "הגאווה הגדולה שלי זה שזכיתי לשחק עבור המועדון הזה שנקרא מכבי נתניה. אין לי באמת את המילים שיכולות לתאר את ההרגשה הזאת ללבוש את החולצה עם הסמל של המועדון ולעלות לכר הדשא שקהל רב דוחף אותך בכל מצב. גדלתי והתחנכתי במועדון שהוא היה עבורי בית במלוא מובן המילה ואת זה לא אשכח כל חיי."
 
הקשר עם דניאל יאמר: "לי ולדניאל יאמר ומשפחתו היה קשר מיוחד מאוד. הוא דאג לי ולמשפחתי והיה עבורנו בכל רגע. בביקור האחרון שלו בארץ פגשתי אותו לארוחת ערב בביתו של איציק גניש. העלנו זכרונות והוא דאג להביא לי תמונות מהתקופה שלנו יחד במועדון. אין לי ספק שהמועדון והעיר בכלל פיספסנו את דניאל יאמר וההפסד הוא של כולנו. היה לו רצון עז לעזור, לתרום ולקדם את המועדון כמה צעדים קדימה."
 
עליית הליגה עם מינוס תשע: "חזרתי למועדון אחרי 5 שנים. זה בהחלט אחד הימים המרגשים בחיי, כי באותו היום שחתמתי באופן רשמי במועדון הבת הקטנה שלי נולדה. אז מבחינתי זה היה יום מיוחד ואושר עילאי. העונה בליגה הלאומית עם מינוס 9 נק׳, הייתה עונה נפלא שמהרגע הראשון האמנו כמועדון שאפשר לעשות את זה ולחזור לליגת העל. האמנו כי היה לנו בעלי המועדון והמנכל נתנו שקט תעשייתי. האמנו כי היה לנו צוות מקצועי מעולה. האמנו כי היה לנו אנשי מנהלה ומשק שהם קודם כל אוהדים של הקבוצה. האמנו כי אנחנו השחקנים הסתכלו אחד על השני בחדר הלבשה, באימונים ובמשחקים וידענו שיש עם מי להילחם ועל מי לסמוך."
 
מסר לקהל המועדון: "בעלים באים והולכים, צוות מקצוע בא והולך, שחקנים באים והולכים  אבל הקהל נשאר תמיד, גם ״ברגעים הכי קשים...״. לפני שאני שחקן שגדל וצמח במועדון, אני אוהד של הקבוצה מהיום שהגעתי לנתניה. יש לנו את אחד הקהלים הטובים והצבעוניים בליגה.
קהל שבא משפיע על המשחק. קהל שאפשר לקרוא לו ״הקהל ה-12״ ולא כסיסמה. אין אדם שאני פוגש ולא מדבר איתי על האיכות והתצוגות של הקהל. מה שנשאר לנו זה להמשיך ולתמוך במועדון ובשחקנים תמיד.
יאללה נתניה??"
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up