תפריט
ראשי | "אני מקווה שיום אחד נוכל להיות ביחד שוב"

"אני מקווה שיום אחד נוכל להיות ביחד שוב"

רועי אלגרבלי
"אני מקווה שיום אחד נוכל להיות ביחד שוב"
 בשבת (17:30) מכבי נתניה תארח את קריית שמונה למשחק במסגרת המחזור ה-25 בליגה. לקראת המשחק בחרנו לחזור אל המחזור ה-22 בעונת 2008/09 ואל כובש שער הניצחון באותו המשחק - לואיס מרין. הבלם הקוסטה ריקני שיחק במועדון בין השנים 2006-2009 ורשם 99 הופעות בכל המסגרות, את אחד משני השערים היחידים שלו במועדון כבש במשחק נגד קריית שמונה.
 
תאריך: 07/03/09
איצטדיון: הקופסא.
שופט המשחק: חיים יעקב.
 
הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, גולן חרמון, פרנסמן, לואיס מרין, אוראל דגני, אלברטו בלאנקו, סיאבונגה, אלמוג כהן, איתי שכטר ואלברטו זפאטה. 
 
הרכב קריית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וק, סאלח חסארמה, לואיס גוטיירז, יניב לביא, דני בונדר, גיא צרפתי, סבסקו, פול קסאני, שלומי אביסידריס וקולב. 
 
מהלך המשחק:
בדקה השישית של המשחק עלתה הקבוצה ליתרון 1:0, כדור קרן של בלאנקו הגיע לראשו של איתי שכטר שדייק והעלה את הקבוצה ליתרון. בדקה ה-24 שער של הקבוצה נפסל בעקבות נבדל של שכטר. כמה דקות לאחר מכן הגיע השוויון של האורחים מבעיטה מרחוק של סאלח חסארמה, 1:1.
 
בדקה ה-59 מכבי נתניה זכתה לכדור קרן בעקבות בעיטה טובה של אלמוג כהן שנהדפה. זפאטה הצליח לנגוח את כדור הקרן אך דני עמוס הדף, בלם הקבוצה לואיס מרין היה חד וניצל את הריבאונד הקרוב בכדי להעלות את הקבוצה ל-2:1. 
 
כובש שער הניצחון לואיס מרין נזכר: "אני זוכר שהגול עזר לקבוצה לנצח במשחק אז זה היה מאוד טוב בשבילנו, בגלל שהרווחנו שלוש נקודות חשובות מאוד בשביל המועדון. זה היה יפה ומרגש עבורי." 
 
על התקופה במועדון: "הזמן בו שיחקתי במועדון היה נהדר. הקהל, העיר, הבעלים של המועדון, החברים, השחקנים וכולם התייחסו אליי נורא יפה. הזמן שלי במועדון היה מדהים עם המון אהבה בתקופה הזאת בחיים שלי."
 
על החיבור עם הקהל: "החיבור בין הקהל לביני מההתחלה היה מדהים. אני זוכר שמתי שהגעתי לקבוצה, מהרגע הראשון והמשחק הראשון הרגשתי את האהבה של הקהל אליי, זה היה מדהים. אני זוכר מהקהל רק דברים טובים."
 
מסר לקהל: "כמו שאמרתי כמה פעמים - אני אוהב אותם. אני מקווה שיום אחד נוכל להיות ביחד שוב, אולי אם אחזור יום אחד לעבוד. אני מקווה שארגיש את אותם הדברים שהרגשתי כשהייתי שחקן".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up