תפריט
ראשי | סיכום משחקי סוף השבוע בקבוצות מחלקת הנוער

סיכום משחקי סוף השבוע בקבוצות מחלקת הנוער

רועי אלגרבלי
סיכום משחקי סוף השבוע בקבוצות מחלקת הנוער
לאחר סיומם של משחקי הגביע + הליגה של הסופ"ש שעבר במחלקת הנוער, אנחנו מביאים לכם את הסיכומים המלאים של המשחקים.
 
קבוצת הנוער:
 
קבוצת הנוער של המועדון אשר נמצאת במקום העשירי עם 38 נקודות פגשה ביום שבת את בית"ר ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-27. בדקה ה-34 מכבי נתניה עלתה ליתרון ראשונה משער של איליי יצחק. בדקה ה-54 שער של רוי דוגה השווה את התוצאה בעבור בית"ר ובהמשך המחצית הראשונה צמד שערים של רז בדש העניקו ניצחון לירושלמים.
 
הרכב הקבוצה שפתח במשחק: תומר צרפתי, עמית קודמן, ירין חסון, דניס קוליקוב, אלון גינת (קפטן), אביב קנריק, סאלח ספיה, ניב לבנת, איליי יצחק, אייל עבאדי ונתי ביאדגלין.
 
עלו מהספסל: עמית יהודה, איזי הנסן, פארס אגבריה, איסמעיל סובח ועידן סולימני.  
 
נערים ג':
 
הקבוצה שיחקה ביום ראשון בשלב חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל תל אביב. בדקה ה-32 עלתה הקבוצה ליתרון משער של צורי זיתוני. שלוש דקות לאחר מכן וניב גבאי כבש שער מרהיב אשר הכפיל את היתרון. תוך ארבע דקות בחצי השני של המשחק הצליחה הפועל תל אביב להשוות את התוצאה משערים של אור כהן וישי ברוש. בדקה ה-55 ניב גבאי המוכשר השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק, 3:2 מכבי נתניה.
 
בסיומו של המשחק קבוצת נערים ג' מעפילה אל גמר גביע המדינה, שם תפגוש את מכבי פתח תקווה שניצחה את מכבי חיפה בשלב חצי הגמר. כזכור, קבוצת נערים ג' גם זכתה באליפות מחוז מרכז.
 
ילדים ב'2:
 
קבוצת ילדים ב'2 של המועדון אירחה ביום שישי את מכבי פתח תקווה. הקבוצה הגיעה לאחר הפסד במחזור האחרון לנווה יוסף אשר מובילה את הטבלה. שבע נקודות הפרידו בין הקבוצות לפני המשחק. הסטטוס קוו בהפרש הנקודות נשמר לאחר שהמשחק הסתיים בתיקו 1:1 בין הקבוצות.
 
ילדים ג'1:
 
קבוצת ילדים ג' של המועדון הגיעה אל שלב חצי הגמר לאחר שבסיבוב הקודם גברה על מכבי פתח תקווה בתוצאה 2:1. בשלב חצי הגמר פגשה הקבוצה את קבוצת מ.ס אשדוד. המשחק הצמוד הסתיים בהפסד 4:3 ובהדחה כואבת בשלב חצי הגמר.
 
טרום א':
 
קבוצת טרום א' הפסידה בשלב חצי גמר גביע המדינה לקבוצת מכבי חיפה בתוצאה 5:1.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up