תפריט
ראשי | הדרך לחצי גמר הגביע לנוער

הדרך לחצי גמר הגביע לנוער

רועי אלגרבלי
הדרך לחצי גמר הגביע לנוער
היום, יום רביעי בשעה 16:00 ייפגשו מכבי נתניה ומכבי פתח תקווה במסגרת שלב חצי גמר גביע המדינה לנוער. המשחק ייערך באיצטדיון רמת גן ובשעה 19:00 באותו היום יערך משחק חצי הגמר השני אשר יפגיש בין מכבי תל אביב למועדון ספורט אשדוד. לקראת המפגש המסקרן נגד פתח תקווה החלטנו לערוך הכנה מלאה לקראת המפגש.
 
המפגש בליגה:
 
המשחק הראשון העונה בין הקבוצות נערך במחזור ה-11 והיה משחק בית של מכבי פתח תקווה. דווקא הכחולים עלו ראשונים ליתרון משער של איליי יעקב בדקה ה-36. אך בסיבוב השני הצליחה מכבי נתניה להפוך את התוצאה בזכות צמד שערים מהיר של עומר יונס בדקות 65 ו-71.
 
המשחק השני לעונה בין הקבוצות בליגה יהיה המחזור הבא לאחר חצי גמר הגביע.
 
בחזרה לעונת 2007/08:
 
במסגרת הליגה נפגשו הקבוצות פעמים רבות. אך הפעם האחרונה בה נפגשו הקבוצות במסגרת גביע המדינה הייתה בעונת 2007/08, אז מכבי נתניה ומכבי פתח תקווה נפגשו בשלב רבע גמר גביע המדינה. המשחק הסתיים בניצחון 1:0 למכבי נתניה. בשלב שלאחר מכן ניצחה הקבוצה 1:0 את בית"ר ירושלים והעפילה לשלב הגמר, אז הפסידה למ.ס אשדוד בתוצאה 3:0.
 
הפעמיים האחרונות:
 
לאחר ההפסד 3:0 למ.ס אשדוד בגמר הגביע של עונת 07/08, הגיעה הקבוצה עוד פעמיים לשלב גמר הגביע. בעונת 2012/13 שיחקה בגמר הגביע נגד מכבי חיפה. המשחק נפתח טוב עבור הקבוצה עם שער מהיר בדקה ה-12 של אזנווקה. היתרון החזיק עד הדקה ה-75 אז דור חוגי השווה את התוצאה בעבור הירוקים. בדקה ה-90 הגיע השער של מכבי חיפה מרגליו של שובל גוזלן, שער שקבעה את זהות מחזיקת הגביע.
 
כמה שנים לאחר מכן בעונת 2018/19 הגיעה שוב קבוצת הנוער אל שלב גמר הגביע והפעם פגשה את הפועל תל אביב מולה. המשחק נערך באיצטדיון המושבה ובסיומו לאחר החמצות רבות של שחקני הקבוצה הסתיים בהפסד 1:0.
 
הדרך אל החצי:
 
מכבי נתניה:
 
סיבוב ד' – בני אילת:
המשחק שנערך בסוף דצמבר הפגיש בין מכבי נתניה לבני אילת. המשחק הסתיים בחגיגה של היהלומים שניצחו בתוצאה 11:0. כובשי השערים באותו המשחק: אושר אליהו (4), עומר יונס (3), אביב קנריק, אייל עבאדי, עידן סולימני ועצמי.
 
שמינית הגמר – בני סכנין:
בשלב שמינית הגמר פגשה הקבוצה את בני סכנין למשחק חוץ קשה. בסיום המחצית הראשונה הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בתוצאת תיקו מאופסת. תוצאת התיקו החזיקה עד הדקה ה-66 אז אושר אליהו כבש לזכות הקבוצה, שער שגם העלה את הקבוצה לשלב הבא.
 
רבע הגמר – מכבי חיפה:
לפני קצת יותר מחודש אירחה מכבי נתניה את מכבי חיפה למשחק במסגרת שלב רבע גמר גביע המדינה. המשחק נפתח בצורה מצויינת עבור מכבי נתניה עם שער מוקדם של אלון גינת בדקה העשירית של המשחק. בדקה ה-45 עומר יונס הכפיל את היתרון, 2:0 מכבי נתניה. לקראת סיום המשחק הצליחה מכבי חיפה לצמק משער של זיו בן שימול. בסיום המשחק מכבי נתניה רושמת ניצחון חשוב ומעפילה לשלב חצי גמר הגביע.
 
מכבי פתח תקווה:
 
סיבוב ד' – הפועל רמת גן:
בסיבוב הראשון התקשתה פתח תקווה נגד הפועל רמת גן וסיימה את המשחק ללא הכרעה גם בשלב ההארכה. המשחק הלך לדו קרב מהנקודה הלבנה. פתח תקווה ניצחה בדו קרב בתוצאה 3:2 ועלתה לשלב שמינית גמר הגביע.
 
שמינית הגמר – הפועל נוף הגליל:
 
בשלב שמינית גמר הגביע פגשה מכבי פתח תקווה את הפועל נוף הגליל. בסיום המחצית הראשונה התוצאה נשארה כבתחילה, תיקו 0:0. התוצאה נשארה כך עד הדקה ה-78 אז עלתה פתח תקווה ליתרון משער של אריאל לוגסי. שער אשר שלח את הקבוצה לשלב רבע הגמר.
 
רבע הגמר – בית"ר טוברוק:
 
בשלב רבע הגמר דווקא בית"ר טוברוק הייתה הראשונה שעלתה ליתרון משער בדקה ה-45. שער של דניאל שמעון בדקה ה-63 השווה את התוצאה בעבור מכבי פתח תקווה. בדקה ה-78 שער מפנדל של עידן טוקלומטי מעלה את הקבוצה לשלב חצי הגמר.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up