תפריט
ראשי | "אני מרגיש את האהבה של הקהל בצורה יוצאת דופן"

"אני מרגיש את האהבה של הקהל בצורה יוצאת דופן"

רועי אלגרבלי
 "אני מרגיש את האהבה של הקהל בצורה יוצאת דופן"
בשבת (20:30) מכבי נתניה תתארח למשחק חוץ באיצטדיון "סמי עופר" נגד מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-36. לקראת המשחק ערכנו ראיון עם שחקן הקבוצה, שי קונסטנטין. שי סיפר על התחרות הבריאה בעמדת המגן, הרחוב הנתנייתי, אלמוג כהן וגם: מה הוא רוצה להשיג במדי הקבוצה. 
 
שי, איך אתה מרגיש לאחר המשחק האחרון ולקראת המשחק החשוב בשבת?
 
"עבור משחקים כאלה אנחנו משחקים כדורגל. אני מבין את החשיבות העצומה של להבטיח מקום באירופה בשביל מועדון כמו מכבי נתניה. ראיתי את זה הכי טוב נגד הפועל תל אביב,  כמה זה חשוב לאוהדים שלנו שהצליחו להביא 10000 צופים למשחק".
 
איך זה מרגיש עבורכם לשחק עם התמיכה של האוהדים השנה בכלל ובתקופה האחרונה בפרט?
 
"האמת שגם בתחילת העונה היה לנו הרבה קהל, ככל שהעונה הלכה והתקדמה כמות הקהל גדלה באופן משמעותי. לי זה מדהים, אני מרגיש את האהבה של הקהל בצורה יוצאת דופן, אני נהנה פה מכל שנייה שאני משחק ובמיוחד במשחקי בית - זה חוויה בפני עצמה".
 
אם אחרי פתיחת העונה היו מדברים על נתניה ומקום רביעי זה היה נשמע הזוי לרוב האנשים, מה לדעתך הוביל לשינוי?
 
"אני יכול להגיד לך בפה מלא שמבחינת הסגל שבנו פה - אנחנו מתחילת העונה האמנו בזה וזה היה נראה משהו שאפשרי. אנחנו מראים את זה במיוחד על המגרש נגד הגדולות או על אחת כמה וכמה במחזורים האחרונים שאנחנו שווים את זה".
 
איך אתה אישית חווית את שינוי המאמן בין ריימונד לבני?
 
"האמת שהייתה לי תקופה יחסית קצרה עם ריימונד של איזור החודשיים, שגם בהם הייתי חודש וקצת פצוע. אני מאוד שמח על זה שבני איתנו, הוא ואלמוג הביאו רוח שונה ואני חושב שרואים את זה גם".
 
סבלת מלא מעט חוסר מזל העונה, מה גרם לך להאמין ולקבל את הדרייב לחזור ולהראות את היכולת שלך?
 
"הפציעה שהייתה לי בתחילת שנה היא סוג של חוסר מזל ואלו פציעות שקורות לכדורגלנים. כשאתה בא למקום חדש אתה רוצה להוכיח ולהראות, אתה רוצה להחזיר לאנשים שהביאו אותך. ניקיתי את הראש ואמרתי בוא נצא ממנה ואחרי זה אני בטוח שאני אחזיר לכל מי שנתן את האמון והפוש הזה להביא את שי למכבי נתניה. אני מאוד מקווה שאני מצליח להחזיר את זה במשחקים האחרונים ובמיוחד לקהל"
 
מה  למעשה הדבר המשמעותי שגרם לך להצטרף למכבי נתניה בתחילת העונה?
 
"שם אחד - אלמוג כהן. כמובן שמכבי נתניה הוא מועדון מהטופ שלנו בכדורגל. הייתי בבית"ר שזה חד משמעית מועדון ענק בישראל, ומכבי נתניה זה גם מועדון ענק בפני עצמו. אלמוג כהן הוא אחד מהסיבות שאני הגעתי למכבי נתניה"
 
 גדלת בבית של כדורגל עם אבא ששיחק במכבי תל אביב - שאפת להגיע לשם ולעשות את אותה הדרך?
 
"לא הייתה לי שאיפה להגיע למקום שאבא שיחק בו. השאיפות שלי הן לעשות את מה שהכי טוב לי. אני חושב שהבחירה במכבי נתניה זה הצעד הכי טוב שיכולתי לבקש, גם אחרי הפציעה ותוך כדי הפציעה - תמיד אמרתי שאני הכי שמח שבעולם שהגעתי למקום הזה ובמיוחד שאני משחק אני מבין כמה משמעותי הצעד הזה שעשיתי"
 
התחרות הבריאה בינך לבין כארם עוזרת לשניכם למעשה?
 
"בכל קבוצת כדורגל ובכל עמדה תמיד תהיה תחרות. שיש תחרות בריאה אז אין ספק שאסור לך להוריד את הרגל מהגז. אחד הדברים שיש פה אצלנו זה שאף אחד לא מוריד את הרגל מהגז. לא משנה אם זה חלוץ, בלם, מגן או שוער. כולם מתאמנים מאה אחוז, וכשאתה מתאמן במאה אחוז - אתה מגיע למגרש ואוטומט נותן את המאה האחוז. עם הקהל זה מוסיף לך עוד כמה אחוזים, מעל מה שאתה יכול לתת - אתה נותן בשביל הקהל". 
 
למה אתה  מתחבר בעיר נתניה ובמכבי נתניה?
 
"לפני שהגעתי לנתניה לא הכרתי את העיר ואיך היא עם כדורגל. כשחתמתי והתחלתי לשחק, הבנתי כמה המועדון הזה מחובר לקהל וכמה זו עיר של כדורגל בכל המובנים. כל מקום שאתה הולך אז אומרים "הנה שחקן מכבי נתניה", "איזה יופי שיחקתם", "אנחנו רוצים שתמשיכו" ובכל פינה שאתה הולך יש דיבור על כדורגל בנתניה". 
 
ספר לנו על חדר ההלבשה, מי השחקן שהכי קרוב אליך?
 
"הייתי בחדרי הלבשה שהיו מדהימים וכאלה שהיו זוועתיים. החדר הלבשה של מכבי נתניה הוא מהטובים שהייתי בהם. אני לא יכול לתת שם ספציפי כי זה יוצא דופן, כולם חברים של כולם. אם זה בערבי גיבוש, או יוצאים למסעדה חברים/זוגות. גם שחקנים שלא משחקים - כולם באים וכולם מחייכים ושמחים. ככה נראית קבוצה בריאה, החדר הלבשה הוא מה שמניע אותך לשחק בדשא". 
 
מי המודל לחיקוי שלך?
 
"מבחינת שחקן ישראלי אני חושב שיש מגן ימני שהוא מהטופ של הכדורגל שלנו וזה אלי דסה. לא מתבייש להגיד שאלי דסה זה מגן ימני שאני חושב שהוא בטופ. גם שהוא משחק באירופה אז ככה זה נראה".
 
מה השאיפות שלך להמשך?
 
"מהרגע שהגעתי לנתניה הבטחתי לעצמי ולאנשים סביבי, קודם כל העונה הזאת הכי חשוב להגיע לאירופה, זה שמנו לנגד עינינו ואני מקווה מאוד שבשביל כולם נצליח להגשים את זה ביחד. המטרה המשותפת גם שלי ושל המועדון - אני רוצה להשיג תואר עם מכבי נתניה, אני חושב שאנחנו מסוגלים לזה, חד משמעית".
 
לסיום, מסר לקהל לקראת המשחק
 
"אין לי ספק שכל הכרטיסים שיתנו להם ימכרו. יש לנתניה קהל מהגדולים בארץ, אין לי ספק שהם ימלאו ויתמכו אותנו גם שזה בחיפה ורחוק. אני רוצה להגיד להם שאני אוהב אותם". 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up