תפריט
ראשי | לזיכרו

לזיכרו

רועי אלגרבלי
לזיכרו
מחר (חמישי) ימלאו ארבע שנים ללכתו של קמע ואוהד המועדון בעבר, דוד ג'ורג'י ז"ל. ג'ורג'י שימש כקמע המועדון בעונת 2017/18, והיה לאחת הדמויות האהובות בו על ידי הקהל ואנשי המועדון. ג'ורג'י חלה במחלת הסרטן והלך לעולמו בטרם עת והוא בן 24 בלבד. 
 
ביום חמישי (כ"ד סיוון) בשעה 19:00 בבית המשפחה ברחוב שמעון ברכה 14 בנתניה יתקיימו תפילת מנחה, ערבית, דברי תורה וברכות. ביום למחרת תהיה העליה לבית העלמין בשיכון ותיקים בשעה 9:30. 
 
אמו, ריקי ג'ורג':
"אריה יהלום שלי כל יום שעובר הגעגוע גובר, 4 שנים חלפו והזמן אינו עושה את שלו אנחנו במציאות אחרת.היית ותשאר בלבנו לעד. אמא אוהבת עד השמיים וחזרה."
 
שחקן הקבוצה בעבר, ויקי כחלון:
"דוד ג'ורג' היה הקמע שלנו, לא רק במגרש, אלא גם מחוצה לו. הוא היה אישיות מדהימה. אני לא אשכח כשאני וערן לוי הלכנו לבקר אותו יום לפני המשחק נגד מכבי חיפה, והוא הבטיח לנו שאנחנו שמים גול ומנצחים אותם - וזה מה שקרה. תמיד באנו אליו במטרה לחזק ואיכשהו יצאנו מחוזקים."
 
קמע הקבוצה בהווה, שי סולומון: 
"גאה להיות חלק מההנצחה של דוד ג'ורגי, כבר כמה שנים הוא לא איתנו אבל בלב של כולנו.
בחור עם נשמה צהובה, במשחק האחרון כשפגשתי אותו באצטדיון נגד באר שבע הבטחתי לו שאני כאן מחכה לו שיחזור, הוא השיב לי בחיוך, סיכמנו את זה בחיבוק ולחיצת יד.
בכל משחק שאני מגיע הבטחתי לעצמי ולריקי שהוא ילווה אותי תמיד. מתגעגעים ואוהבים."
 
קפטן הקבוצה, אביב אברהם: 
דוד ג'ורג' היה איש טוב לב ואהד מהנשמה שלו את מכבי נתניה. כשהיינו בליגה הלאומית באחד מימי השישי, הלכנו ליום צילומים וחתימות כמחוייבות לקהילה. כשסיימנו שם את הפעילות עברנו ליד הבית שלהם, והוא אשכרה תפס אותי ואת כל השחקנים ביד ודרש שניכנס אל הבית שלו והתחיל להוציא לנו כיבוד - שם הכרנו אותו. 
 
לא הרבה זמן לאחר מכן הוא הפך להיות קמע ככה שהיינו מתראים הרבה. מה שאני זוכר ממנו זה את טוב הלב והנתינה, הוא היה בן אדם שתמיד נותן ועוזר. המועדון היה כל החיים שלו, היה משמח אותו ממש כשהיינו באים לבקר אותו ובימים האחרונים שלו הוא היה מבקש מאיתנו בקשות שננצח קבוצות. הוא תמיד אהב להיות איתנו והיה קמע שלנו, ובשבילו לא היה יותר כיף מזה".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up