תפריט
ראשי | מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת עונת 22/23

מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת עונת 22/23

רועי אלגרבלי
מסיבת עיתונאים לרגל  פתיחת עונת 22/23
היום נערכה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחלת העונה במכבי נתניה. במסיבת העיתונאים דיברו מאמן הקבוצה, בני לם, המנהל הספורטיבי של המועדון אלמוג כהן ושחקן הקבוצה עדן קארצב.
 
בני לם: 
"אני באמת מתרגש לקראת העונה החדשה. אני רוצה להגיד תודה לאייל סגל, אלמוג כהן, המנכ"ל היוצא והנכנס על זה שהצליחו להשאיר כמעט את כל הסגל ולהוסיף שחקנים מוכשרים. אני רוצה שהקהל ימשיך להגיע למגרשים, שיהיו משחקים טובים ושערים ולקפוץ מדרגה. 
כשאני אומר קפיצת מדרגה אני מתכוון למסורת, אנחנו רוצים להיות באירופה גם בשנה הבאה. יש לנו קבוצה טובה וקהל שמביא נקודות - אני לא דואג.  אנחנו רוצים המשיך את הדרך שלנו עם הלחץ, כל הכדורגל הישראלי היום נהנה ממכבי נתניה. מכבי נתניה זה מועדון גדול עם מסורת של הרבה שנים עם קהל גדול, השחקנים היום רוצים להישאר ולהגיע למכבי נתניה והראיה לכך שאלמוג כהן הצליח להביא שלושנ שחקנים מגרמניה למכבי נתניה".
 
אלמוג כהן:
"יש לנו סגל מאוד איכותי ומגוון. בסופו של דבר כאשר בא שחקן מגרמניה אז הידע שלי עליו יותר גדול ואני מקווה שזה יתן לקבוצה יתרון. המטרה שלנו היא לגרום לזה שמכבי נתניה תהיה מועדון גדול שיוצר לעצמו מסורת. אנחנו רוצים להיות מועדון שמההתחלה ועד הסוף מתברג למעלה. אני לא לחוץ משום דבר, יש פה קבוצה וצוות, הגדולה שלנו זה שיש רעב יותר גדול להצליח עכשיו. בתור מנהל מקצועי אני חושב שזה מבורך ששחקן מתקדם לאירופה, זה יגרום לזה ששחקנים ירצו לפה ווזו תהיה הקפיצה שלהם. בעיניי מכבי נתניה היא המקפצה הטובה ביותר לאירופה כיום".
 
 
 
עדן קארצב: 
"אני מוכן לכל הציפיות שיש מאיתנו העונה ומתכונן לזה תמיד, אם אין ציפיות אין סיבה לשחק. אני בטוח שיש פה קבוצה מצויינת בליגה, ולא מפחד להגיד שאנחנו מסתכלים ופוזלים לכל תואר אפשרי. אני נמצא איפה שטוב לי ומתעסק רק בעצמי ובמכבי נתניה. כל עוד אני פה, ואני רוצה להיות כאן ובארץ אני רוצה להיות רק במכבי נתניה - אני מתעסק רק בקבוצה ולא ברעשים בחוץ".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up