תפריט
ראשי | וולה של בן הרוש

וולה של בן הרוש

רועי אלגרבלי
וולה של בן הרוש
לקראת החזרה אל המפעלים האירופאיים, בחרנו לחזור אל הפעם האחרונה שבה מכבי נתניה העפילה לאירופה. במחזור הסיום של עונת 2011/12 אירחה מכבי נתניה את בני סכנין, למשחק שהיה האחרון לעונה, אך יותר מזה - המשחק האחרון באיצטדיון הקופסא המיתולוגי. 
 
המשחק נפתח בצורה רעה עבור מכבי נתניה, כאשר בני סכנין הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-15 משער של אמבמבה. בדקה ה-38 עידן ויצמן הכפיל את היתרון, 2:0 סכנין. בדקה ה-68 מוחמד כליבאת הצליח לצמק את התוצאה ל-2:1.
 
 המשחק היה נראה גמור אך כמה דקות לסיום המשחק בדקה ה-84 אחמד סבע הצליח להשוות את התוצאה. מכבי נתניה המשיכה לחפש אחר שער הניצחון, אשר הגיע בצורה הכי רומנטית ומרגשת שיכולה להיות, וולה בדקה ה-94 מרגליו של עומרי בן הרוש. 
 
בן הרוש מספר על השער: "זה שער שללא ספק ייזכר המון שנים, בעיקר כי זה היה השער האחרון בקופסא המיתולוגית. שער שריגש ושימח המון אנשים, וכמובן שער שהביא אירופה וזאת גאווה ענקית בשבילי להיות אחראי לכך." 
 
עד כמה הייתה התרגשות אז לקראת המשחקים באירופה?
 
"בשבילי זאת הייתה למעשה הפעם הראשונה באירופה עם קבוצה, ההתרגשות הייתה אדירה". 
 
עד כמה מכבי נתניה חשובה לדעתך לצמרת הכדורגל הישראלי?
 
"מכבי נתניה זה מועדון ענק עם היסטוריה משמעותית, כמובן שהיא חשובה גם לעתיד הכדורגל, היא חשובה ומייצרת הרבה שחקנים לליגה שלנו".
 
עד כמה יש הבדל עבורך בין משחק באירופה למשחק בליגה כאן?
 
"זה תמיד כיף לשחק באירופה גם בגלל היוקרה שיש בזה וגם בגלל האתגר הגדול למעשה לשחק נגד קבוצות מעבר הים, ולחוות רמות שהן גבוהות יותר". 
 
איך הרגשת בתקופה שלך במועדון?
 
"מכבי נתניה זה הבית שלי. תמיד נהניתי לשחק במועדון הזה, הוא יקר לליבי וחשוב לי מאוד". 
 
מה אתה חושב על הקהל של המועדון?
 
"הקהל של נתניה הוא קהל אדיר שתמיד מגיע ותומך בקבוצה. אני ספציפית בשנים האחרונות חווה מהם המון המון חום ואהבה ואני מודה ושמח על כך מאוד. אני מקווה שגם העונה הם יהנו באירופה, ויראו לכולם כמה גדולים עם תצוגות עידוד משובחות!
 
יאללה נתניה!"
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up