תפריט
ראשי | הפסד 3-0 למכבי ת"א, למרות משחק הקרבה אדיר

הפסד 3-0 למכבי ת"א, למרות משחק הקרבה אדיר

הפסד 3-0 למכבי ת"א, למרות משחק הקרבה אדיר
סיכום משחק: מכבי ת"א – מכבי נתניה (09/01/2018)
 
מכבי נתניה הגיעה למשחק החוץ מול מכבי תל אביב מעודדת לאחר שהעפילה לשלב שמינית הגמר בגביע המדינה עם ניצחון קשה בדו קרב פנדלים על הפועל חדרה ביום שישי האחרון.
 
אל עלי מוחמד הפצוע הצטרף גם ברנקו ורגוץ' ששבר את ידו באותו משחק ומי שקיבל את חולצת ההרכב במקומו היה דודי תירם.
 
המשחק אמנם הסתיים בתוצאה 3-0 למכבי ת"א, אך הרגע המשמעותי במשחק הגיע דווקא בדקה ה-10 במצב של 0-0. קיארטנסון נפל בזמן שקובי מור נצמד אליו, גרינפלד סימן לו לקום ולמשחק להמשיך, אך לאחר התייעצות עם צוות השיפוט שינה את החלטתו ופסק על פנדל שלא היה ולא נברא ועל כרטיס אדום למור.
 
עמוס עצר את הפנדל של קיארטנסון, אך למרות זאת ולמרות עמידה יפה של היהלומים במשך 75 דקות כשהם בעשרה שחקנים בלבד, הסכר נפרץ עם שער של המחליף ברק יצחקי ולאחריו הגיע גם צמד שהוסיף החלוץ האיסלנדי שקבע את תוצאת המשחק.
 
מהלך המשחק:
 
אוראל גרינפלד הוציא לדרך את המשחק לעיני 10,767 צופים באצטדיון היהלום, מתוכם כ-1,500 אוהדי מכבי נתניה.
 
דקה 10': גולסה שלח את קיארטנסון פנימה, קובי מור נצמד אליו, קיארטנסון נפל וגרינפלד סימן לו לקום. אלא שאז, לאחר התייעצות עם צוות השיפוט, גרינפלד הוציא למור כרטיס אדום וסימן על הנקודה הלבנה.
 
דקה 14': לאחר כמה דקות של ויכוחים קיארטנסון ניגש לבעוט את הפנדל. האיסלנדי בעט ברשלנות לאמצע ועמוס הדף עם הרגליים. מכבי ת"א המשיכה בהתלהבות אחרי הפנדל, אך הגבהה לכיוון הרחבה נתקלה בראש של הויבך שהרחיק. נתניה עדיין בחיים.

 
דקה 23': מכבי נתניה עדיין מנסה להתאים את עצמה למצב שנקלעה אליו. הגבהה נמוכה לכיוון קיארטנסון הסתיימה בבעיטה של החלוץ היישר לידיו של עמוס.
 
דקה 32': גולסה ומיכה מתנהלים באגף השמאלי, אחרי מספר מסירות גולסה מצא את עצמו במצב נוח לבעיטה שפגשה רק את הרשת החיצונית.
 
דקה 34': נתניה סוף סוף יוצאת קדימה. ניסיון מסירה של ערן לוי על סף הרחבה נהדף החוצה לכיוון אביב אברהם שבעט מכ-25 מטרים, ראיקוביץ' היה ערני והדף לקרן.
 
דקה 45+1': התקפה מעולה של מכבי ת"א. מיכה שלח פנימה את ריקן שמצא את בלקמן במצב נוח, אך החלוץ החמיץ. הקבוצות יורדות להפסקה בתיקו ללא שערים.


מחצית שנייה
 
דקה 48': קרן של ערן לוי נהדפה חזרה לכיוונו ואביב אברהם פספס בכמה סנטימטרים כדור מסוכן ששלח לוי חזרה לרחבה.
 
דקה 54': כדור מסוכן לתוך רחבת נתניה מצא את הראש של קיארטנסון שהיה לבד מול עמוס, אבל הנגיחה שלו הלכה החוצה.
 
דקה 75': שער של יצחקי שנכנס רק כמה דקות קודם לכן. מסירה של גולסה השאירה את החלוץ לבד מול עמוס, יצחקי לא התבלבל וגלגל את הכדור פנימה.
 
דקה 81': גולדנברג מצא על סף הרחבה את לוי שבעט בעיטה מסוכנת קצת מעל המסגרת. בסוף אותו המהלך הוחלף לוי ובמקומו נכנס עדן שרם.
 
דקה 82': זה כבר 2-0 למכבי ת"א. דסה מצא את קיארטנסון לבד בתוך הרחבה, הפעם החלוץ לא התבלבל וכבש מול עמוס.
 
דקה 90+1': ההגנה של נתניה כבר עייפה אחרי 75 דקות בעשרה שחקנים ומכבי ת"א מענישה. רודריגס מסר מתוך הרחבה לקיארטנסון שמ-5 מטרים השלים צמד. 3-0 למכבי ת"א וזוהי גם תוצאת הסיום.



הרכבי הקבוצות:
 
מכבי ת"א: ראיקוביץ', ייני, באבין, טיבי, דסה, ריקן (יצחקי, 65'), גולסה (רודריגס, 87'), מיכה, פרץ (באטוקיו, 77'), קיארטנסון ובלקמן.
 
מכבי נתניה: עמוס, מור, הויבך, תירם, גולדנברג, גלזר (כחלון, 46'), אולסק, אברהם, לוי (שרם, 81'), סבע וקייטה (קוגבניה, 58').
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up