תפריט
ראשי | "עבורי מדובר בציון דרך, זה מרגש מאוד"

"עבורי מדובר בציון דרך, זה מרגש מאוד"

רועי אלגרבלי
"עבורי מדובר בציון דרך, זה מרגש מאוד"
ביום חמישי (20:00) תתארח מכבי נתניה באיצטדיון "בלומפילד" למשחק במסגרת רבע הגמר (משחק האירופאיות) של גביע הטוטו. במשחק תשחק הקבוצה לראשונה עם חולצת משחק רשמית לעונה הקרובה, לכבוד כך ערכנו ראיון עם האדם אשר עיצב את החולצות, ניבו.
 
ספר קצת על עצמך
 
"אני ניבו, בן 29 מתל אביב במקור. מעצב גרפי עם מותג משלי בשם KITSTAPE ובעיקר אוהב מאוד מדי כדורגל"
 
איך התחיל החיבור בינך לבין המועדון?
 
"פרסמתי מספר עיצובים שלי לכל מיני דברים של ליגת העל וחלק מהם היה מכבי נתניה. פנו אליי אם אפשר לעשות עבודה משותפת על עניין המדים. זה היה בתחילת העונה שעברה, כל תחילת שנה מתחילים לעבוד על העונה אחרי בדרך כלל. עבדתי מול הצוות במכבי נתניה, חיפשנו לשים את הדגש על עניין הסמל. בעצם השינוי בצורה רשמית של הסמל החדש שנכנס מאמצע העונה שעברה, רצינו לשים דגש על הסמל של היהלום שזה המאפיין החדש והמאפיין הייחודי של מכבי נתניה".
 
כמה זה מרגש אותך שבעונה הקרובה הקבוצה תשחק עם המדים שאתה עיצבת בליגת העל ובקופנרנס ליג?
 
"עבורי מדובר בציון דרך, זה מרגש מאוד, בפעם הראשונה מדים שהם מאה אחוז שלי יהיו במגרש בליגה ובאירופה ונקווה שיהיה הצלחה כמה שיותר. מבחינתי זה רגע מאוד מרגש מבחינת הקריירה המקצועית שלי בדבר הזה".
 
ספר קצת על הקושי ביצירת חולצה שתתאים למה שהאוהד מחפש בסוף?
 
"כמעצב אתה רוצה לתת משהו שהאוהד ירצה להתחבר אליו מהרגע הראשון, ומצד שני אתה רוצה לייצר פשטות מסויימת. לא כל האוהדים יתחברו לאותו הדבר אבל אתה כן רוצה לתת עניין ועיצוב מיוחד אבל לא מוגזם מדי. אם מסתכלים על ראייה של כל הסט, ניסינו לייצר גם וגם. בחולצה הלבנה זה משהו שהוא יותר עדין וקלאסי ובחולצות הצהובות והשחורות משהו שהוא עם יותר עניין, כדי שבעצם גם יענה לסוגים של האוהדים".
 
איך הרגשת אחרי שראית את התגובות על החולצות?
 
"שמחתי מאוד מהתגובות. התגובות בטוויטר היו מאוד יפות ואוהבות, אבל התגובות שאני נתתי להן הכי הרבה יחס הן התגובות של אוהדי מכבי נתניה והן לא היו רק בטוויטר. היה חשוב לי לראות שהאוהדים שכיוונו אליהם באמת אהבו את הרעיון. לי אישית היה הכי חשוב לדעת שנתנו לאוהדים של הקבוצה משהו שהם רוצים לראות ורוצים שיהיה להם בעצמם. מאוד שמחתי לראות את התגובות האוהבות והאוהדות".
 
מאיפה התחיל החיבור שלך לתחום העיצוב?
 
"מגיל 14 אני מעצב. זה התחיל בצורה גרפית באינטרנט, עיצוב אתרים וכל מיני דברים כאלה. בעצם ככל שחקרתי יותר נכנסתי יותר לעומק והתחלתי להתעסק ולהתעניין יותר. בין העיסוקים שלי כמעצב רגיל ובין העובדה שאני אוהד כדורגל נלהב - אז יש חיבור אוטומטי".
 
לפני ההשקה של המדים, היה חשש שלא יאהבו או פחות יתחברו?
 
"בגלל שאני מעצב ותיק אני יודע שתמיד החשש קיים אבל בשלב מסויים אתה יודע לחיות איתו בצורה טובה. אני מאוד האמנתי במוצר הסופי, ראיתי את מה שיצא ומאוד האמנתי בזה אז רציתי להאמין שאנחנו יודעים מה אנחנו עושים. שמחתי כשצדקנו בסופו של דבר אבל החשש תמיד קיים - זה חלק מהמקצוע".
 
מה החלום שלך בתחום?
 
"אין לי חלום ספציפי. אני חושב שיש לי חזון להעלות את הרמה בארץ. אני רוצה שידברו על מדים בישראל בתור משהו ברמה עולמית וגם בתוך ישראל כמשהו שהוא חשוב בכדורגל. אני לא יודע אם יש נקודות ציון, אבל החזון שלי הוא לשפר את כל הדבר הזה בישראל".
 
בעוד שבועיים וחצי, מכבי נתניה תארח את איסטנבול בשאקשהיר באיצטדיון שיצבע בצהוב-שחור ובחלקו בחולצות שעיצבת, איך ההרגשה?
 
"זה מאוד מרגש ואפשר להגיד גם קצת מלחיץ. תולים הרבה תקוות בחולצות ולאוהדי הכדורגל יש המון אמונות תפלות, אז מקווה שהכל ירוץ חלק ודווקא החולצות יביאו "בארכה" ואז בכלל נרגיש טוב עם הדבר הזה".
 
ברגע שאתה מייצר סט של שלוש חולצות, כמה חשוב הגיוון?
 
"לי זה היה מאוד חשוב. היה לנו רעיון אחר לחולצה השחורה שבסוף מטעמים מסויימים לא יצא. לי אישית מאוד חשוב לתת את הגיוון הזה ולתת את המקום שיש מנעד מספיק רחב של אופציות כדי שנגיע לכל האוהדים. זה באמת מטרה שאני לפחות שם בפניי שאני ניגש לפרויקטים מסוג כזה".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up