תפריט
ראשי | "יש פה משהו אחר, שונה, מקצועי מאוד"

"יש פה משהו אחר, שונה, מקצועי מאוד"

רועי אלגרבלי
"יש פה משהו אחר, שונה, מקצועי מאוד"
לקראת המשחקים בקונפרנס ליג השבוע ובשבוע הבא מול איסטנבול באשקשהיר ערכנו ראיון עם עוזר המאמן של הקבוצה, רן קוז'וק. רן מספר על ההצלחה בעונה שעברה, השאיפות לעתיד, הצוות המקצועי וגם: הקשר בין הגעת הקהל לצמצום הפערים מהיריבות. 
 
רן, איך הייתה ההרגשה לאחר ההצלחה בעונה שעברה וההגעה לאירופה?
 
"קודם כל זאת הרגשה טובה מאוד. עוד הרבה לפני שהתחלנו לדבר את זה החוצה, אז בינינו כצוות כל הזמן דיברנו על זה שאנחנו רוצים לקחת את הקבוצה למקום רביעי לפחות. בהתחלה זה היה להתברג בפלייאוף, אבל כשהצלחנו זה היה ברור עוד לפני שהתחלנו לדבר החוצה - שזאת צריכה להיות המטרה". 
 
בסיום הסיבוב הראשון הקבוצה עדיין הייתה יחסית בתחתית ועדיין הצליחה לסיים באירופה, איך אתה רואה את זה?
 
"אני חושב שהפוטנציאל של הסגל היה קיים, היו כל מיני התאמות שהיינו צריכים לעשות בתחילת העונה אחרי העזיבה של גבי וההגעה של פארפה ועדן וזה לקח זמן. כשהסגל התחבר ובני הגיע עם האנרגיות מהקהל - הכל התחבר אנרגטית למטרה הזאת. בכדורגל כשזה מתחבר השמיים הם הגבול". 
 
במחזור החמישי נגד סכנין אתה עמדת על הקווים, איך הייתה ההרגשה עבורך לקבל את הקבוצה?
 
"קודם כל לי זאת הייתה זכות גדולה. גם בעבודה שלי מול ריימונד וגם היום מול בני, משניהם קיבלתי במה מרכזית אל מול הקבוצה הגדולה. כשקיבלתי את הקבוצה זה היה לי מאוד טבעי להיות שם, בהחלט זכות גדולה והרגשתי טוב ונהניתי ושמח שזה התחבר לניצחון".
 
עד כמה זה חשוב לדעתך שרוב אנשי הצוות שיחקו בעבר בקבוצה או מכירים את הלך הרוח של המועדון?
 
"אני חושב שמעבר לזה שכולנו נתנייתים וזה נחמד, אני יכול להגיד שמהראשון ועד האחרון מדובר באנשי מקצוע מצויינים. אלמוג כספורט דיירקטור, בני קטונתי מלדבר עליו, יובל, ישראל, צמד האנליסטים שזה כפיר וניר, יובל לבסקי היועץ המנטלי. זה לא המועדון הראשון שאני עובד בו ויש פה משהו אחר, שונה, מקצועי מאוד. מעבר ליתרון הזה שאנחנו מכירים את האווירה ואת רחשי הקהל והעיר - באמת מדובר בעשייה יום יומית ברמה גבוהה". 
 
אחרי המחנה, עד כמה זה חשוב ששחקני הרכש הוחתמו מוקדם והיו עם הקבוצה?
 
"אני חושב שההוכחה הייתה בעונה שעברה, כשהסגל היה בחיתולים שלו היה קשה לכולם להראות את היכולות שלהם. אני חושב שזה יתרון גדול מאוד לשחקנים בתקשורת המילולית והלא מילולית ביניהם, וגם בהבנה של מה אנחנו רוצים כצוות להנחיל במועדון. כמו שכל מועדון עובר שינויים, אני מאמין שאפילו שהסגל די מושלם - עדיין יהיו שינויים קוסמטיים כאלה ואחרים". 
 
עד כמה לדעתך מכבי נתניה יכולה לעשות שחזור של העונה הקודמת או אפילו יותר מזה?
 
"בתפיסה שלי העונה הקודמת צריכה להיות הבסיס. מכבי נתניה כמועדון עם ההשקעה ואנשי המקצוע שיש פה - צריכה להתבסס בצמרת הטבלה. קל זה לא יהיה אבל זה צריכה להיות השאיפה". 
 
בשלבים המכריעים של העונה הקהל הגיע ונתן את התמיכה שלו וזה עזר, עד כמה זה חשוב לדעתך?
 
"אני חושב שאפשר לראות את זה בסטטיסטיקה, המשחקים שלנו בבית סטטיסטית עם תוצאות טובות יותר. היו אנרגיות מדהימות ואם הקהל יצליח להביא את עצמו השנה במספרים כאלה ורמת עידוד כזאת, בשבילנו זה הרבה יותר מעוד שחקן במגרש". 
 
מסר לקהל לקראת העונה
 
"אני חושב שאי אפשר להתעלם מזה שיש פערים תקציביים בינינו לבין הקבוצות הגדולות ששם אנחנו שואפים להיות. היכולת לגשר על הפערים האלה נמצאת בכמה גורמים, העבודה הקשה שאנחנו נעשה זה אחד הגורמים, העבודה של השחקנים זה השני, ואני חושב שלקהל והתמיכה שלו היא שווה כמה מיליונים בפער הזה. אם הקהל יופיע כמו שהוא הופיע שנה שעברה בכמויות ובאנרגיה - זה משהו שעוזר לנו לגשר על הפער הזה".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up