תפריט
ראשי | "אירופה זו חוויה מרגשת"

"אירופה זו חוויה מרגשת"

רועי אלגרבלי
"אירופה זו חוויה מרגשת"
לרגל החזרה למשחקים אירופה, ערכנו ראיון עם אוהדי הקבוצה ניסים סולומון וחיים לדרמן. ניסים סיפר לנו על הנסיעות עם הקבוצה למשחקי העבר באירופה והקלאס בהם, חיים לוקח אותנו אל המשחק נגד סליימה וונדרס במלטה. 
 
ניסים, ספר קצת על הנסיעות בעבר עם הקבוצה למשחקים באירופה
 
"הנסיעה הראשונה הייתה עם כל החבר'ה של "הקרייזי" לפורטוגל. שבוע שלם של שכרון חושים שנתן לנו להרגיש אירופה באיצטדיון שכמה שנים לפני אירח את היורו. עשרים חבר'ה צבעו את ליריה בצהוב. אז אגב הכרתי לראשונה את מי שהוא הבעלים היום, אייל סגל, שהגיע ביום המשחק והצטרף לאוהדים. זה היה מסע מרגש שכולנו וגם אני בפן האישי חלמנו עליו.
הנסיעה המיוחדת השניה היתה לפינלנד. מכיוון שאין טיסות ישירות טסתי עם הקבוצה לסנט פטרסבורג ומשם שבע שעות באוטובוס. שילמתי על כרטיס פי ארבעה מהמחיר הנורמלי ומכיוון שהיה אובר בוקינג אותי ואת עופר גלאם שידרגו לביזנס. הבאסה אחרי הפסד והדחה כשאתה באוטובוס חזור שבע שעות לרוסיה זה משהו שאני לא אשכח הרבה זמן". 
 
מה מיוחד בכך שנוסעים עם הקבוצה שלך למשחק באירופה?
 
"במשחק אירופאי יש קלאס אחר. אצטדיונים ברמה, לחלום לעשות מסע אירופאי סטייל הפועל תל אביב. כיף כזה לא תוכל לקבל בליגה בחיים. אני יכול להגיד שהחברים שהכרתי בפורטוגל מלווים אותי עד היום למרות שאני כבר לא גר בישראל".
 
קרה לך או לאחד האוהדים שהיו איתך מקרה שקשור לגזענות באחת הנסיעות?
 
"בפורטוגל היינו שבוע הפכנו את העיר ולא היה שום ביטוי גזעני כלפנו וגם בפינלנד לא. לעומת זאת בבולגריה הייתה לנו תקרית עם האוהדים של צ׳רנו מורה ורנה שצעקו לנו קריאות אנטישמיות. בתור מישהו שגר בבולגריה חמש וחצי שנים אני אומר לכם שזאת הפעם הראשונה והאחרונה ששמעתי משהו דומה לזה בבולגריה.
לקראת המשחק עם באשקשהיר ישנה התרגשות שיא וגם אני וגם אייזיק כהן מתכננים לקחת את האוטו ולהגיע איתו למשחק".
 
חיים, איך הייתה ההרגשה לטוס למשחק באירופה עם הקבוצה?
 
"משחק של הקבוצה לאירופה היה סוג של הגשמת חלום, ממש חיכיתי לחוויה הזאת. בפעמיים הקודמות שנתניה הגיע לאירופה לא הצלחתי לטוס עקב סיבות אישיות. אני זוכר את הפעם הזאת שממש אמרתי שאני אטוס בכל מחיר. חוויה מדהימה".
 
מה ההבדל בהתרגשות בין ליגה לאירופה?
 
"משחק ליגה זה מרגש, אבל משחק באירופה כשאתה טס במיוחד למשחק, הכול נע סביב המשחק, מהטיסה, הישיבה במסעדה, הכול סביב זה, רק על זה מדברים ורק על זה חושבים, זאת התרגשות אחרת, זאת חוויה של פעם ב..."
 
איך הייתה ההרגשה במלטה עצמה? 
 
 "מלטה קטנטונת ונחמדה, היינו כמה עשרות אוהדים והייתה אנרגיה טובה, אני זוכר אפילו שעשינו ריקוד שורות באיצטדיון של אולי 15 אוהדים, זה היה משעשע, הייתה אווירה נהדרת. בערב, אחרי המשחק, חלק מהאוהדים יצאו לבלות יחד בקזינו".
 
איך אתה מרגיש אחרי החזרה לאירופה?
 
"החזרה למפעל אירופאי אחרי כל כך הרבה שנים מרגשת ומציפה זכרונות נעימים, אני מקווה שלמרות ההגרלה הקשה אנחנו נמשיך ליהנות מאירופה עוד העונה ונעשה תוצאות מכובדות, אני מאמין שבכדורגל הכול אפשרי".
 
כמה מילים לדור הצעיר שיחווה את זה לראשונה
 
"אירופה זאת חוויה מרגשת, ההגרלה זימנה לנו יעד שכרגע מומלץ שלא לטוס אליו. אני מקווה שנעבור שלב ובשלב הבא יוכלו לטוס מאות אוהדים למשחק. בכול מקרה, אני מאחל לחברה הצעירים שזאת תהיה הפעם הראשונה ולא האחרונה, תעודדו, תדחפו את הקבוצה ותזכרו שאתם מייצגים גם קצת את מדינת ישראל,  והכי חשוב תזכרו שהאימפריה עוד תחזור. יאללה נתניה".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up