תפריט
ראשי | מסיבת העיתונאים בסיום המשחק מול בשאקשהיר

מסיבת העיתונאים בסיום המשחק מול בשאקשהיר

רועי אלגרבלי
מסיבת העיתונאים בסיום המשחק מול בשאקשהיר
בסיום משחק ההפסד 1:0 לקבוצת בשאקשהיר איסטנבול דיברו בני לם ועדן קארצב במסיבת העיתונאים.
בני לם:   "השחקנים נתנו את הכל מבחינתם. השחקנים לא הפרידו בין משחק חוץ לבית. התחלנו להיכנס לעניינים בחצי השני, שיחקנו כקבוצה חזקה וטובה. גם בבית שלהם הם היו חזקים וטובים במצבים הנייחים וגם הגול הזה נכנס במצב נייח."
 המאמן הוסיף: "הם לא לחצו אותנו ושיחקו אחורנית, הקהל רצה שנדחוף יותר קדימה. אני לא רוצה לצאת עם מחמאות. שיחקנו מול קבוצה חזקה מאוד ונתנו את הכל והיינו במשחק עד הדקה האחרונה. זה כואב ומבאס כי באיזשהו מקום רצינו לקפוץ עוד טיפה כי זה לא קל המעמדים האלה. אנחנו נעשה את זה עוד פעם בעונה הבאה בעזרת השם."
 
על חוסר ההגעה למצבים: "בחצי הראשון טוואמסי הגיע למצב מול שער ריק וזה השחקן שאתה רוצה שיגיע למצב הזה. זה הכדורגל. הקבוצה הזאת התבגרה, היא קיבלה ארבע בשנה שעברה מבאר שבע וחיפה בגלל הלחץ של הקהל. היום שיחקנו טוב היום וגם בשבוע שעבר בטורקיה באנו ושיחקנו. אני לא מזכיר את גלאבוב, גנדלמן וג'אבר שלא בעניינים – אנחנו עדיין קבוצה חזקה וטובה."
 
על האפשרות לייצר מסורת באירופה: "אין סיבה שלא נעשה את זה. אני לא קופץ קדימה אבל להגיע לארבע הראשונות ולהגיע עוד שנה לאירופה. אז יהיה לנו עוד יותר קל לעשות את זה."
 
עדן קארצב הוסיף: "אני חושב שבאנו מוכנים היום למרות שלא הגענו למספיק מצבים מסוכנים. לא היינו מפוקסים במשחק והיה לנו חוסר מזל. אנחנו נלך עד הסוף העונה בליגה, אנחנו נתמודד מול כל קבוצה בליגה ואנחנו לא מפחדים מאף קבוצה."
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up