תפריט
ראשי | טיפול זוגי

טיפול זוגי

 טיפול זוגי
 
בני, מתי בפעם הראשונה ראית את אלמוג?
 
"בערך בגיל 14, הוא הגיע מבאר שבע לטוברוק. הוא לא שיחק בקבוצה שלי בהתחלה אבל בשלב השני הוא הגיע אליי. הייתי מאוד קרוב אליו, הייתי מגיע לפנימייה באורט ולוקח אותו אליי לאכול ארוחת שישי. הוא, חן עזרא ואלון וייסברג היו שלישייה מבאר שבע וסך הכל הרגשתי שהוא כמו הבן שלי"
 
אלמוג, מה הזיכרון הראשון שלך מבני?
 
"הייתי שחקן נערים ג' אצל אלון שרייר, היה משחקון של הנוער והיינו באים לראות את הנוער ורואים את בני בטירוף. בפעם ראשונה שהיינו אצלו בבית זה היה ביום שישי אם אני לא טועה, התקלחנו אצלנו, אכלנו ואחרי זה כבר נהיינו כמו משפחה".
 
יש דברים שאתם לא יודעים אחד על השני?
 
בני: "האמת שהיום אני כבר יודע הכל על אלמוג. כאשר לא הייתי מאמן לא ידעתי הרבה דברים עליו אבל היום אנחנו מחוברים ברמות אחרות."
 
אלמוג, מה בני הכי אוהב לאכול?
 
"שניצל עם החלה בשבת, קוסקוס בחמישי, עכשיו הוא בדיאטה אז במקום שווארמה בלאפה הוא אוכל אותה בצלחת".
בני: "בגדול שנינו אוהבים לאכול. במחנה האימון הבאנו שף והיינו בטוחים שנרד במשקל ולא הצלחנו כי השף היה מצויין. בכל פעם היה לנו "מלחמות" ואמרנו שבערב אנחנו לא אוכלים, אבל אז הגיע השף והכניס מטעמים וקשה לעמוד בזה. כשאתה שמח אתה נהנה ואוכל".
 
אלמוג, אם היית מנהל ספורטיבי של בני לם השחקן - מה היית אומר לו?
 
"ממה שאני זוכר וראיתי - ברור שהייתי דוחף אותו הרבה יותר. לא הייתי מוותר לו אם הוא לא היה נכנס לתיקולים וכו.. "בני היה קצת מבלף בהגנה", הוא היה מהשחקנים האלה של "הם יעשו את ההגנה, הכדור יבוא אליי ואני אתן כדור לגול".
 
בני, במידה והיית פוגש את אלמוג בגיל 21-22 כמאמן מה היית מייעץ לו?
"מה שיש לאלמוג זה האופי והאישיות שהוא הביא גם לגרמניה. אם הייתי יכול היום הייתי עוד אז משפר לו את הטכניקה, האחד על אחד ודברים דומים. אני חושב שזה הדברים שהוא היה קצת לוקה בהם".
 
מה קורה כשאתם לא מסכימים?
 
בני: "אנחנו כמו בעל ואישה וממש כמו ששם יש וויכוח, מדברים ובסוף מבינים אחד עם השני".
אלמוג: "אנחנו יותר מבעל ואישה, המודעות שלי ושלו זה שהוא רוצה הכי טוב בשבילי ואני רוצה הכי טוב בשבילו. ברגע שהמחשבה היא כזו אז הוא יודע שאני חושב רק טוב בשבילו וההיפך. אם היה הסכם מסוים זה לא היה טבעי - כל מה שקורה בינינו זה טבעי".
 
שלוש תכונות טובות שאתם יכולים להגיד אחד על השני?
אלמוג: "בני הוא ווינר, ללא אגו ולב זהב".
בני: "אלמוג הוא ישר, מקצוען וחבר אמיתי".
 
איך החברות ביניכם מחוץ לכדורגל מתבטאת?
 
בני: "אנחנו מכירים אחד את השני לחברים שלנו. יצאנו ביחד לטורקיה וגם לדובאי ביחד. הוא היה עם האישה והילדים ואני עם האישה".
אלמוג: "בני מאוד צעיר בראש, אגב גם אשתו מאוד צעירה בראש, הוא מאוד אנרגטי ומאוד שמח".
 
מה היה הרגע שאתם הכי זוכרים מהעונה שעברה?
 
בני: "דווקא את המשחק אחרי באר שבע שספגנו שער בדקה ה-119 בגביע. ירדנו מהמשחק והרגשתי שאנחנו מסתובבים עם עצבים בחדר הלבשה בגישה של "למה חזרנו אחורה" היה אש שם וזה נמשך משהו של יום-יומיים. לא היה ריב בינינו אבל לקחנו קשה וידענו להתעלות. משהו התחדש נגד סכנין, משהו קרה בקבוצה ונכנסה האמונה והביחד".
אלמוג: "היו הרבה רגעים טובים בעונה שעברה שקשה להגיד משחק אחד. ב-1:0 על באר שבע בחוץ הרגשתי שזה זה. שאפשר ללכת קדימה".
 
על מה אתם חולמים בלילה?
 
בני: "אם תפתח את הטלפון שלי אתה תראה הכל "אלמוג, אלמוג, אלמוג". אני חולם בלילה על תואר".
אלמוג: "תואר, אין משהו אחר. אני חי את המציאות. החלום שלי והחלום של בני זה להביא תואר למכבי נתניה. ברגע שאני אעשה את זה - אהיה שלם עם עצמי".
 
אם באים היום עם הצעה מקבוצה אחרת בארץ?
 
בני: "זה דברים שאתה יכול להגיד דבר אחד ובסוף תעשה הפוך. אבל אני יכול להגיד באמת שאני מחובר מאוד למכבי נתניה ומכבי נתניה מחוברת אליי. אני פה נשאר".
 
היתה שנה נהדרת, איך לוקחים את זה צעד הלאה?
אלמוג: "עשינו מקום רביעי, אבל לא לקחנו אליפות או נלחמנו עליה או לקחנו איזשהו תואר. מקום רביעי זה טוב ויפה, אבל אין פה שום דבר שאפשר להגיד שירד הרעב, עשינו הצלחה ואנחנו רעבים לעוד".
 
אלמוג, ספר קצת על השינוי בשנה הקודמת?
"יש שני אנשים מבחינתי. בדשא אני מישהו מסוים ומחוץ לדשא אני מישהו אחר. בדשא אני דורש מקצוענות מכולם וגם מעצמי. אנחנו מודל לחיקוי ומקבלים משכורת על זה. מחוץ לדשא אנחנו חברים, לוקחים את השחקנים, מקשיבים ומחבקים".
בני: "אני רוצה שנהיה ביחד לטוב ולרע גם בימים שהם פחות טובים, זה הכל".
אלמוג: "בימים שיהיה קצת קשה ויהיו כאלה - חובת ההוכחה עלינו. גם כשהיה קשה והיה רע - ידענו להתחבר ולצאת מזה ביחד. ידענו להתחבר ולהוציא את הקבוצה למקום יותר טוב".
 
  
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up